2013. március 23., szombat

2.rész: A nagy találkozás

Bementünk az öltözőbe és ott akkor majdnem elájultan. Sorban álltak mellettünk: Harry (póló nélkül), Niall, Louis, Liam, Zayn. Harry kezdett el beszélni:
- Sziasztok lányok!
- Sziasztok. - mondtam - engem Dorothy-nak, a barátnőmet pedig Stephanie-nak hívják és természetesen imádunk titeket - közöltem, majd ránéztem barátnőmre aki Niall-lel szemezett. Elmosolyodtam. Harry folytatta:
- Akkor gondolom nem kell bemutatni a srácokat. Kértek autogramot?
-Igen, igen, igen!!!-mondtam és majd kicsattantam a boldogságtól. Itt állok  hírességekkel körülvéve, és ráadásul az egyikbe még totál bele is vagyok esve és ő velem beszélget. VELEM!!! Megkaptuk az autogramot majd sorban megöleltek minket. Harry hívott félre:
- Azt hiszem mi nagyon jóban lennénk - közölte, majd kezembe nyomott egy névjegykártyát, amin rajta voltak az elérhetőségei és...és egy szívecske csak nekem...Úristen nagyon örültem. Vagy talán őrültem? - Hívj nyugodtan ha akarsz - mondta.
- Gondolom nem mindig érsz rá, inkább hívj te - mondtam és leírtam a telefonszámomat egy cetlire. Ő elmosolyodott.
- Rendben, akkor holnap délután hívlak - mondta és újra megölelt, majd adott egy puszit. Ezt a gyönyörű pillanatot a biztonsági őr szakította meg:
- Rendben lányok, most már menjetek! - mondta mogorván. Harry még utánam szólt:
- Ne vigyünk titeket haza??
- Nem kell, közel lakunk - mondtuk egyszerre a barátnőmmel, aki nagyon boldog volt.
Kértünk egy taxit majd hazamentünk. Hazaérve egyszerre kezdtünk el sikítani. Aztán barátnőm megszólalt:
- Niall-lel találkozok holnap!!! Azt mondta moziba megyünk, utána pedig ebédelünk. Úgy várom már.
-Gratulálok! Engem pedig Harry holnap felhív!!! Úgy örülök - mondtam. Fáradtak voltunk ezért lezuhanyoztunk majd mentünk aludni.
Másnap 9-kor keltem. Elkészülődtem, majd leültem tv-zni. Egész nap Harry telefonját vártam.

~délután~
Ma már főztem, zenét hallgattam, takarítottam csak, hogy elteljen az egész nap. Délután 2 óra van és csörög a telefonom. Harry az. Rögtön felvettem. Egy mély hang szólt bele:
- Szia Dorothy.
- Szia Harry-mondtam
- Mit csináltál egész nap??
- Téged vártalak - mondtam ő pedig felnevetett.-Amúgy főztem magamnak, tv-t néztem, és a ti zenéiteket hallgattam.
- Ennek örülök. Most nézz ki az ablakon - mondta én pedig az ablakhoz mentem ahonnan Harryt láttam.
- Lemegyek hozzád egy perc - mondtam majd leraktam a telefont. Villámgyorsan felvettem a cipőm és rohantam is ki a hotelból. Ahogy megpillantottam, majd elállt a szavam. A göndör tincsei között nézett rám és mosolygott. Harry nyakába ugrottam.
- Feljössz? - kérdeztem.
-Sajnos nem tudok, twitcamot tartunk. De ha akarod átjöhetsz?! - mondta.
- Rendben. Csak felhívom Stephanie-t.
- Hagyjad, ő Niallel van.-mondta.
- Oké, akkor mehettünk.

~Stephanie~
Reggel felkeltem, elkészültem és kimentem a hotelből, ahol Niall várt rám az autójában ülve. Boldogabb voltam mint valaha. Odamentem és beültem az anyós ülésre.

~Niall~
Igent mondott, el sem hiszem. Itt várok a kocsiban életem szerelmére, aki most jött ki.
- Szia - köszöntem.
- Szia Niall. Mit fogunk megnézni?
- Az meglepetés - mondtam.
- Oké, már alig várom - mondta és nyomott egy puszit az arcomra.
- Indulhatunk?
- Persze Ni - mondta és elindultunk. Alig bírtam az utat figyelni, mert Stephanie annyira gyönyörű.

~Dorothy~
Harry kocsijában ülök és épp a Direction házba tartunk, el sem hiszem. Odaértünk és bementünk. Hatalmas hangzavar fogadott. Zayn Perrie-vel beszélgetett, Louis és Liam pedig a Spongyabobot nézték (?). Közben nagyokat nevettek.De Niall és Stephanie sehol sem volt. Ezt szóvá tettem Harrynek és azt mondta, hogy Niall szobájába vannak.
- Körbevezesselek? - kérdezte Harry. Bólintottam és elindultunk a házba. Egy folyosón mentünk végig ahol sorban voltak a szobák. Harryé volt az utolsó szoba.

~Stephanie~
Odaértünk a moziba, ahol volt egy pár lesifotós, de Niallt nem érdekelte. Bementünk és megnéztünk egy vígjátékot. Nagyon jól éreztem magam, főleg mert Niallel lehettem. Aztán elmentünk egy kis étterembe ebédelni. 
Közben még több mindent tudtam meg róla. Például, hogy megszállottja Barack Obamanak és mindent tud róla. Legjobban az lepett meg, hogy nem szereti a fetasajtot. Ha nem az 1D tagja lenne, akkor fogorvos lenne. Zuhanyzás közben énekelni szokott. Ezekről és hasonló dolgokról beszélgettünk. Emellett természetesen Niall sokat evett. Az ebéd után átmentünk az 1D-házba. Ahol senki sem volt. Meglepődtem.

~Niall~
Itt ülök életem szerelmével egy moziba. A filmre nem tudtam koncentrálni, inkább Stephaniet néztem. Gyönyörű barna haja a válláig ér, barna szeme meg egyszerűen megbabonáz. Ilyesmin járt az eszem, amikor a filmnek vége lett. Az étterembe érve elfoglaltuk asztalunkat és beszélgettünk. Elég sok mindent megtudtam róla. Például, hogy a mi zenénken kívül még szereti Adelet. Rengeteget olvas és szeretne megtanulni gitározni. Láttam, hogy ő is tud elég sokat enni és ez megnyugtatott. Ebéd után átmentünk hozzánk ahonnan mindenkit elküldtem, és csak később jöhetnek vissza. Szerettem volna meglepni valamivel, remélem sikerülni fog.

~Stephanie~
Niall-lel a szobája felé vettük az irányt és közben belekezdett mondandójába:
- Stephanie, tudod én nagyon kedvellek szerintem nagyon kedves, gyönyörű és vicces vagy. Nem tudom elmondani neked, ezért inkább megmutatom.- azzal kinyitotta a szobája ajtaját, és örömömben majdnem elájultam.
~Dorothy~
Harry szobájába érve kissé furán éreztem magam. Elkezdtünk beszélgetni, ismerkedni. Kiderült, hogy rajong az Éhezők diadala filmért, ha nem lenne sikeres énekes, akkor bicikliboltot nyitna és, hogy szereti a csemegekukoricát. Ezután elkezdett gitározni, amitől a fellegekben éreztem magam. Mikor vége lett ezt mondtam:
- Ez gyönyörű volt - Nagyon tetszett a gitárszólója, teljesen levett vele a lábamról. Boldog voltam, hogy vele lehettem. 
- Ahogyan te is - mondta
- Köszönöm - pirultam el kissé.

 ~Harry~
Itt ülök a szobámba Dorothyval aki csodálatos. Csak nem tudom, hogy mondjam el neki.Valljam be? És ha neki én nem tetszek? Ezen gondolkodtam miközben figyeltem Dorothy gyönyörű váll alá érő göndör haját. Akaratlanul is elmosolyodtam. Ezt Dorothy szóvá is tette.
- Csak néztem milyen gyönyörű a göndör hajad - mondtam
- A tied is nagyon szép - mondta én meg felnevettem. Most biztos voltam benne hogy muszáj elmondanom.
- Valamit el kell mondanom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése