2013. március 24., vasárnap

3.rész: Vallomások

~Dorothy~

Harry elkezdte mondandóját, nekem pedig elállt a szavam:
- Úgy gondolom Dorothy, hogy te egy nagyon kedves, vicces és gyönyörű lány vagy, veled hasonlóval még sohasem találkoztam. Nem tudom, hogy te hogy érzel, de én azt hiszem, hogy SZERETLEK - mondta Harry én pedig odahajoltam hozzá és megöleltem. Ő eltolt magától a szemembe nézett majd tekintete a számra vándorolt és végül megcsókolt. HARRY STYLES MEGCSÓKOLT. El sem hiszem. Szerintem ember még nem volt ennyire boldog. Megöleltem ezután pedig egy saját dalt énekelt nekem. Majd azt mondta:
 - Ha szeretnéd azért elmehettünk randira mondjuk holnap?!
- Rendben, hová megyünk?
- Az meglepetés lesz, de szerintem lehetséges, hogy duplarandi lesz Niall-lékkel.
- Az jó lenne
~Stephanie~
Kinyílt az ajtó és egy gyönyörűség tárult elém. A szobába szív alakú lufikra rá volt írva, hogy szeretlek. Az ágyon rózsaszirmok voltak. Egyszerűen nem tudtam megszólalni. Végül Niall érdeklődött:
- Na, hogy tetszik?
- Ni, ez gyönyörű. Én úgy örülök, és azt hiszem, szeretlek - mondtam. Ő pedig karjába zárt engem. A szobából kézen fogva jöttünk ki. Aztán azon gondolkoztam, hogy mit fog szólni a sajtó... De ezzel most valahogy nem volt kedvem törődni, mert úgy gondolom, hogy nem állhat közénk senki és semmi.
Ilyen és ehhez hasonló gondolataimból Harry zökkentett ki:
- Látod Dorothy én mondtam, hogy mehetünk duplarandira!!! - kiáltott  Harry akinek az ölében Dorothy ült. Akaratlanul is elmosolyodtam. Tehát megvalósultak az álmaink, ez hihetetlen. Ezt meg is említettem a fiúknak:
- Ha tudnátok, hogy erre már mióta várunk... - mondtam a többiek pedig felnevettek.
~Harry~
Dorothy csodálatos, gyönyörű, vicces és ráadásul szeret engem. Ez hihetetlen. Azt hiszem ő az igazi. Bár nem tudom, hogy ezt miből gondolom de valahogy így érzem. Az pedig, hogy Niall is megtalálta magának a szerelmet nagyon boldoggá tesz. Most már mindenki boldog. Zayn, Liam, Louis, Niall, és én. Ezen gondolkodtam, amikor is megszomjaztam és csináltam egy-egy kakaót nekem és barátnőmnek. Milyen fura ezt kimondani: barátnő.  A konyhába érve megcsináltam a kakaót, majd odaadtam Dorothynak. Együtt kakaóztunk. Majd megint eszembe jutott a duplarandi.
- Mikor legyen duplarandi? - kérdeztem.
- Nekem mindegy Drágám - becézett Dorothy.
- Rendben Édesem - közöltem - Nialler?
- Holnap mehetnénk, ha nektek jó. Csak hova menjünk? - kérdezte majd eszébe jutott valami - ja, és a sajtóval mi legyen?
~Dorothy~
A nagy kérdés: a sajtó. Remélem nem lesz gond.
- Oké, akkor mondjuk piknik? Vagy inkább valami más? Amúgy meg majd a jövő heti interjúnál elmondjuk a fejleményeket. Addig meg találgathatnak - mondta Harry.
- A piknik lehet, hogy túl feltűnő,  inkább valami étterem vagy sport. Mondjuk golf? - mondta Niall.
- Legyen golf még úgyse tudunk, ugye Stephanie? - kérdeztem.
- Hát tényleg nem.Rendben akkor legyen golf.
- Most mit csináljunk? - szólt közbe Liam. Niall válaszolt neki:
- Asszem be kéne vásárolni, és éhes is vagyok - mondta erre Stephanie csinált neki egy szendvicset. Mi Harryvel pedig elmentünk bevásárolni. Harry felvett egy sapkát és egy napszemüveget, így valamennyire elrejtve arcát. Én pedig felvettem egy rövidnadrágot meg egy pólót és mehettünk is. Beültünk az autóba.
- Lehet, hogy a rajongók nem ismernek meg, de előlem nem bújhatsz el - mondtam és rámosolyogtam.
-Nem is akartam.-mondandóját egy csókkal nyugtázta. Csókja annyira szenvedélyes volt, hogy beleszédültem. Végül beindította az autót és egy közeli boltba mentünk. Az üzletben senki nem jött oda hozzánk, aminek örültem. Hazaérve nagy csendre figyeltem fel. Érdekes, gondoltam. A nappaliba érve megbizonyosodtam róla, hogy nem csoda történt, csak egyszerűen a fiúk elaludtak. Kivéve Niallt, aki mellett Stephanie aludt. Ni biztos ránk várt, hogy mit vettünk. Oda is sietett hozzánk és rögvest elvett egy zacskó chipset és elkezdte enni. Közben a Spongyabobot nézte. Fura belegondolni, hogy mi már felnőttek vagyunk. Magamba felnevettem. Harry kérdőn nézett rám.
- Csak eszembe jutott, hogy mi érett felnőttek vagyunk - mondtam mire elmosolyodott.
- Csináljak valami vacsorát neked? - kérdezett Harry.
- Nem, de neked készítek valamit-mondtam és a konyha felé vettem az irányt. Harry követett - Mit szeretnél?
- Egy szendvics jól esne - válaszolt én pedig a elkezdtem csinálni a szendvicsét. Ő pedig hátulról megölelt, állát a vállamra rakta és onnan figyelte tevékenykedésem. Mikor kész lettem az ebédlőbe mentünk és amíg ő evett én a tv-t néztem amin Spongyabob ment. Aztán elgondolkodtam azon, hogy mi lesz a nyár után. Én visszamegyek ő pedig itt marad. Kissé elszomorodtam, Harry meg is kérdezte miért.
- Tudod én itt csak nyaralni vagyok és a nyár végén meg visszamegyek Magyarországra - mondtam.
- Nyugi, megoldjuk valahogy - nyugtatgatott, de nem sok sikerrel.
- Felhívom anyuékat - mondtam és elindultam Harry szobájába. Bementem és megkerestem a telefonom. Tárcsáztam, kicsöngött és anyu szólt bele.
- Szia Dóri, mi újság Londonban?
- Szia anyu. Nagyon sok mindent kell mesélnem neked-mondtam és elkezdtem mesélni, hogy megismertem a One Directiont és most együtt vagyok Harryvel - és veletek mi újság?
- Ez nagyon jó hír. Nekem is mondanom kell valamit. Apád kapott egy külföldi állásajánlatot Londonba -  alig tudtam felfogni amit mond, miután eljutott hozzám, örömömben sikítani kezdtem.
- Komolyan? És akkor most Londonba költözünk?
- Lehetséges, hogy igen.

3 megjegyzés: