2013. március 24., vasárnap

4.rész: Egy új barát

Úristen!!! Lehet, hogy Londonba költözik az egész család, és Harryvel itt maradhatok. Aztán eszembe jutott Stephanie...Vele és Niall-lel mi lesz? Vajon ők is együtt maradnak, vagy Stephanienak vissza kell mennie Budapestre. Remélem nem, azt nem bírnám ki. Elindultam a nappaliba, hogy megosszam a jó hírt Harryvel. De ő elaludt. Milyen édesen alszik. Odamentem és rátettem egy takarót, majd melléfeküdtem. Majd holnap elmondom a nagy hírt, remélem örülni fog.

Harry szobájában ébredtem. Biztos behozott. Oldalra fordultam, de ő már nem volt ott. Majd valaki halkan kinyitotta az ajtót. Harry volt, kezében egy tálcával. Amin palacsinta volt, hozzá lekvár és nutella. A tálcán még volt narancslé, kenőkés, és egy vörös rózsa. Jól indult a napom. Elkezdtem enni, Harry engem kémlelt. Adtam neki a nutellás palacsintámból. Majd mikor befejeztem az evést, megköszöntem.
-Királylánynak királyi reggeli jár.-mondta én pedig magamhoz húztam és megcsókoltam.
-Tegnap nem tudtam mondani, de lehet, hogy anyuék ideköltöznek Londonba,mert apu itt kapott állásajánlatot. Annyira örülök.-mondtam.
-Ez remek hír!-mondta és megölelt.
-Tényleg, mikor indulunk golfozni?
-Niall azt mondta 10-re foglalt pályát.
-Rendben, akkor 10-kor. -mondtam és adtam neki egy puszit. Magamra néztem és rájöttem, hogy a tegnapi ruhám van rajtam.
-Elmegyek a hotelbe pár ruháért jó?-kérdeztem majd Harry felpattant és követett.
-Elviszlek.-mondta. Elkészültem és ketten elindultunk a hotelbe. Bementünk a lakásba én összeszedtem pár dolgot, Harry pedig körbenézett.
-Nem akarsz hozzánk költözni?-kérdezte. Kissé meglepődtem, és elgondolkoztam.
-Ha nem zavarok.-mondtam.
-Dehogy, te sose zavarsz.
-Hát jó akkor most vigyek mindent? Csak mert az sokáig fog tartani.-állapítottam meg.
-Nem elég ha csak pár napra hozol cuccot és a többit majd később, az interjú után szerintem.
-Rendben akkor hozok még pár dolgot.-még elraktam néhány ruhát és már indultunk is. Örülök, hogy nála fogok lakni.
Visszaérve a nappaliban találtuk az egész csapatot. Félrehívtam Stephaniet beszélgetni.
- Képzeld lehet, hogy anyuék Londonba költöznek.-mondtam ő pedig örömébe ugrálni kezdett.
-Hogy-hogy?-kérdezte.
-Apu itt kapott állásajánlatot. Én pedig Harryvel fogok lakni. Veled és Niall-lel mi újság?
-Tegnap vele aludtam, ennyi.-búslakodott kissé.
-Biztos mondja majd, hogy költözz ide. Te nem akarsz Londonba maradni?
-De persze, csak nem tudom anyuék mit szólnának az ötlethez.
-Már elmesélted nekik, hogy kivel jársz?
-Persze, az volt az első. -ránéztem az órámra. Mindjárt fél 10.
-Megyek készülök a golfra-mondtam azzal bementem Harry szobájába és elkezdtem öltözni. Kopogtak majd kinyílt az ajtó. Harry volt.
-Bocsi, csak a telefonomért jöttem.-mondta és odament a szekrényhez. Közben biztos lesett. Na mindegy. Becsukta az ajtót én pedig tovább öltöztem. Miután elkészültem kimentem a szobából és hagytam, hogy Harry is felöltözzön. Mikor mind a négyen elkészültünk, beültünk Harry autójába és elindultunk a golf pályára. Közben felcsendült a Little Things ezért a fúk azt énekelték. Nagyon szórakoztató volt. Odaérve elfoglaltuk a pályánkat és már kezdhettük is. A fiúk megmutatták, hogy kellene, de nekünk nem nagyon sikerült. Harry hátulról megölelt és segített meglendíteni az ütőt. Stephanie se járt sok sikerrel, neki Niall segített. A mellettünk lévő pályán egy lány egyedül próbált boldogulni. Szőke haja lobogott a kisebb szélben. Szóltam a srácoknak, hogy nem segítünk-e neki. Odamentünk hozzá és szóba elegyedtünk vele.
 - Szia, láttuk, hogy egyedül vagy, nem baj, hogy idejöttünk?-kérdezte Niall.
-Sziasztok, nem gond. Engem Jessica Simpson-nak hívnak.
-Szia, ő Niall Horan és a barátnője Stephanie Silverman. A barátnőm Dorothy White én pedig Harry Stylesvagyok.-mondta Harry
-Valahonnan ismerős a nevetek.-mondta.
-One Direction? -kérdeztem.
-Igen tényleg az.-örvendezett. Tovább beszélgettünk vele, amíg a fiúk próbálták megtanítani golfozni, én Stephanieval a pályánkon kisebb-nagyobb sikerrel golfoztam. Amikor letelt az időnk, megbeszéltük Jessica-val, hogy eljön az 1D-házba. Rettentően boldog volt. Mikor kinyitottuk az ajtót és szinte lesokkolt amit ott láttunk...
Ennyi lenne a 4.rész. Remélem tetszik és írjatok véleményeket, hogy tudjam milyen amit írok. Köszönöm. Nem sokára hozok új részt addig kitartás.

6 megjegyzés:

  1. nagyon jó!!!!! csak így tovább !!!! imádom , ne hogy abba hagyd!!!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen^^ :$ Nem hagyom abba :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó!!*-* Csak így tovább <3 és minél hamarabb:D Megfertőztetek:((

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen :) Próbálom minél előbb megírni <3 Sajnálom de ez ellen nincsen orvosság :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szegény én:DD Tegnap meg ma hajnalban olyan sokat voltam veletek, hogy ma egész nap az Ő számaikat hallgattam.:D De nagyon jó volt minden(maraton+számok+történet).:)

      Törlés