2013. március 28., csütörtök

5.rész: Végleg vége?

Mikor kinyitottuk az ajtót, szinte lesokkolt, amit ott láttunk...

Nagy hangzavart lehetett hallani. A nappaliban Louis és Eleanor veszekedtek. Még sosem láttam őket ilyennek. Egymás fejéhez nagyon durva szavakat vágtak. Harry szólt rájuk, hogy fejezzék be és beszéljék meg normál hangnemben. Liam-et és Zayn-t sehol sem találtuk. Biztos elmentek. Jessica-t most inkább nem mutattuk be nekik. Szegényt sajnálom, hogy ez az első benyomása róluk. Körbevezettük a házban, majd miután Louisék bevonultak szobájukba mi kimentünk a nappaliba. Nem tudtunk mit csinálni ezért Niall, Jessica és Stephanie elmentek a Nando's-ba kajáért. Harryvel ketten maradtunk, én az ölébe ültem és úgy beszélgettünk. Közben simogatta a hajam, és a nyakamat csókokkal borította.
-Kedveled Jessicat?-kérdeztem Harrytől.
-Igen, jófej és vicces. Te?-kérdezett vissza.
-Én is kedvelem. Szerinted mi a baja Louisnak és Eleanornak?
-Nem tudom. Louis nem mondott semmit. De azért reméljük, hogy minden rendbe jön.-mondta.

~Jessica~
Nem nagyon ismertem eddig a One Directiont, de nagyon kedvesek. Bár még csak Harryvel és Niall-lel találkoztam, na meg persze Louis-szal. Louis épp Eleanorral veszekedett elég durván. Sajnáltam őket. De valami megfogott Louisban. Most itt vagyok Niall-lel és Stephanie-val és arra várunk, hogy Niall végre válasszon kaját. Nehéz feladat. Közben páran odajöttek Niall-hez autogramért és fotóért. Mire végre visszaértünk az 1D házba már síri csend volt. Csak Harry és Dorothy beszélgettek. Beültünk a nappaliba és tv-t néztünk. Közben Niall behozta kajáját és Stephanie-t etette vele. Nagyon édesek voltak. Én is egy ilyen kapcsolatra vágyom. Ezen gondolkoztam, amikor az ajtó kinyílt és másik két fiú jött be rajta. Gondoltam, hogy a banda tagjai. Bemutatkoztak majd beszélgettünk. Zayn nagyon jófej, Liam pedig csupa szív. Nagyon aranyosak voltak mindannyian. Louis és barátnője viszont nem jöttek ki a szobából, pedig szívesen megismertem volna őket. Viszont haza kellett mennem, szóval elköszöntem a többiektől.

~Dorothy~
Jessica hazament, és utána ki-kiment a dolgára. Vacsorázni, fürdeni, aludni. Én elmentem lefürdeni, majd Harry is. Utána befeküdtem mellé, és fejemet a mellkasára hajtva aludtam el.

Arra keltem, hogy valami csikiz. Kinyitottam a szemem és rájöttem, hogy csak Harry haja az, mert mocorgott. Nagyon édesen aludt. Próbáltam kibújni öleléséből, végül sikerült és kislisszoltam a konyhába. Ott Niall-lel találtam magam szembe. Ő épp reggelit csinált Stephanienak. Úgy gondoltam Harryt meglepem egy kis rántottával.  Álltam a konyhába, amikor valaki hátulról megölelt. Természetesen Harry volt. Csókkal köszöntöttük egymást. Szedtem Harrynek az ételből és megkérdeztem mivel kéri.
-Ketchup-pal kérem Kicsim.-mondta és kivettem a hűtőből a ketchupot. Elé tettem és öntöttem hozzá neki narancslevet. Magamnak is szedtem, majd leültem Harry mellé és együtt reggeliztünk. Beszélgetésünket az zavarta meg, hogy Louis jött az ebédlőbe szomorú arccal.
-Jó reggelt Louis! Mi a baj?-kérdeztem.
-Jó reggelt nektek is! Tegnap este Eleanorral úgy döntöttünk, hogy...szakítunk.
-Sajnálom, szeretnél róla beszélni?-kérdezte Harry.
 -Kösz, de inkább nem -mondta és elkészítette reggeliét.Úgy gondoltam, hogy ezzel lezárta ezt a beszélgetést.

Eszembe jutott, hogy ma jön hozzánk Jessica. Nagyon örültem, elmentem felöltözni. Harry követett. Én a fürdőben öltöztem, ő pedig a szobában. Úgy gondolom, hogy ez egy kapcsolat elején még természetes. Kijöttem a fürdőből, Harry az ágyon aludt el félig felöltözve. Mellébújtam és egy puszival ébresztettem fel.
-Kelj fel Édes, mert nem sokára jön hozzánk Jessica - mondtam ő pedig elkezdett készülődni. Ezután fél órával már nálunk is volt Jess. Louist is megismerte, próbálta jobb kedvre deríteni. Nagyon kedves volt tőle. Mindannyian a nappaliban ültünk és élveztük egymás társaságát, amikor a bejárati ajtó kinyílt és Eleanor rontott be rajta.
-Louis kérlek bocsáss meg nekem, én nagyon szeretlek téged. Kérlek bocsáss meg.-mondta Eleanor és Louis reakcióját várta.
-Nos Eleanor tegnap eldöntöttük, hogy szakítunk szóval ezt kérlek fogadd el.- El próbált megnyugodni majd elkezdte Lou-t piszkálni.
-Látom te nem vesztegeted az időt, túl is léptél rajtam, és máris találtál magadnak új játékszert-célzott Jessre-gratulálok legyetek boldogok.-mondta és kiviharzott.

~Louis~
Harryék próbáltak vigasztalni, de nem nagyon sikerült nekik. Majd jött Jess, akit nagyon megkedveltem és ő meg tudott nevetettni. Jobban éreztem magam, míg meg nem jelent El. Olyannal vádolt, hogy majdnem megkíséreltem, hogy utánafutok és megmagyarázom neki. De rájöttem nem tartozom neki magyarázattal, főleg nem azért amit elkövetett. Most már végleg vége van. Az életem egy fejezete lezárult és egy új fog elkezdődni.

~Dorothy~
El nagyon durva volt Lou-val. Az, hogy Jess egy új játékszer lenne? Kétlem, Lou nem ilyen. Remélem valami kialakul közte és Jess között.
Csörgött a telefonom. Anyu volt az, felvettem.  Azt mondta, hogy repüljek Magyarországra, a maradék cuccomért. Elmondtam Harrynek, aki foglalt is jegyet holnapra. A mai napon pedig kimegyünk a közeli strandhoz. Elkészültünk és már mehetünk is. Niall még gyorsan elrakott pár szendvicset. Két autóval mentünk. Én Harryvel, Jessicával, Stephanieval és Niall-lel utaztam egy kocsiban, míg a két fiú külön autóban utazott. Zayn nem jött mert nem tud úszni víziszonya miatt. Az utat hamar megtettük. A strandra beérve elfoglaltunk egy árnyékos helyet és mi lányok elfoglaltuk az öltözőket. Én a csíkos pánt nélküli fürdőruhám vettem fel. Csatlakoztunk a fiúkhoz és bementünk a vízbe. Úszkáltunk, majd elindultunk meghódítani a csúzdákat. Én Harryvel csúsztam egyet amiután jó nagyot csobbantunk. Sokat csúsztunk még. Nagyon jól éreztem magamat. Hazaérve fáradtan fürödtem meg és aludtam el Harry karjaiban.

Másnap reggel Harry csókjaira ébredtem. Elkészültem és egy kisebb csomagot készítettem arra az egy napra, amit Magyarországon töltök. Harry elvitt a reptérre, majd hosszas búcsúzásunk után felszálltam a gépre és elindultam Magyarország felé. Az út hamar eltelt. Taxival a házunkhoz mentem és köszöntöttem anyuékat. Már körülbelül egy hete nem láttam őket,de az is nagyon soknak tűnt. Igaz telefonon tartottuk a kapcsolatot de az teljesen más. Nagyon sok mesélnivalónk volt egymásnak. Anyu azt mondta, hogy a lakásra jelentkeztek érdeklődők és meg is fogják venni. Bementem a szobámba és eszembe jutottak a régi emlékek. Amikor kicsiként a földön játszom, vagy éppen leckét írok. Aztán eszembe jutott még egy dolog. A volt barátom, Alex. Vele mennyi szép percet töltöttünk el a szobámba...Később pedig megcsalt, én pedig szakítottam vele. A könnyeimmel küzködtem amikor anyu bejött a szobámba. Megkérdezte mi a baj.
-Csak eszembe jutottak a régi szép emlékek.-füllentettem és megöleltem anyut. Apu is bejött és átölelt mindkettőnket. Csengettek, lementem kinyítottam az ajtót és olyasvalakivel találtam szemben magam, akit a hátam közepére sem kívántam...

Nem tudtam hamar hozni részt, de most itt van. Írjatok véleményeket. Nem sokára jön új rész, addig kitartás. Oldalt lehet szavazni kedvenc szereplőitekre :)

3 megjegyzés:

  1. Mikor lesz a következő rész ??? :)
    Nagyon jó eddig;)

    VálaszTörlés
  2. A következő rész legkésőbb a hétvégére várható, de már ma elkezdem írni:)
    Örülök, hogy tetszik :$

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó!*-* Remélem minél hamarabb olvashatjuk!:)

    VálaszTörlés