2013. március 30., szombat

7.rész: Mr. Tökéletes vs. alEX

-Amúgy hogy-hogy lekésted a járatot?-kérdezte Harry. Úgy éreztem, hogy most kellett mindent elmondanom az exemmel kapcsolatban...

-Harry...el kell mondanom valamit.-kezdtem.-Szóval miután hazaértem anyáékkal beszélgettem és csengettem. Kinyitottam és az ajtóba...-csuklott el a hangom.
-Ki volt?-sürgetett Harry.
-Az exem, Alex. A lényeg, hogy kérdezte,  hogy igaz-e amit a bulvárban hallani veled és velem kapcsolatban...Meg mondta még, hogy vigyázzak veled, én meg beolvastam neki és rácsaptam az ajtót...De ő visszarántott.-mindent elmeséltem, azt, hogy vissza akart szerezni, hogy el akart vinni a reptérre, hogy letapizott, hogy pofon vágtam és, hogy miatta késtem.-De kérlek ne keresd meg és ne csinálj botrányt Harry.-mondtam már könnyes szemmel. Harry nagyon dühös volt és féltem, hogy felkeresi Alexet.  Kirohant a szobából és becsapta az ajtót. A sírás ekkor tört ki belőlem. Utánamentem de már nem volt a házban. A nappaliban Louis volt aki értetlenül figyelt engem.
-Louis nem tudod merre ment Harry?- megrázta a fejét.-Rendben akkor nem tudnál elvinni a reptérre?-mondtam és fel is pattant. Elindultunk, az úton némán utaztunk. A reptérre érve megpillantottam Harryt aki a reptér bejárata felé vette az irányt. Tudtam, hogy megkeresi Alexet. Utánarohantam és a nevét kiáltottam. Louis követte példámat. Berohantam a bejáraton és a szememmel Harryt kerestem. De megakadt a szemem valakin: Alexen. Ezt nem hiszem el, még ide is követ? Aztán megpillantottam Harryt aki engem nézett majd tekintete arra ment amerre enyém, vagyis Alexre. Megállt bennem az ütő. Harry elindult felé. Louissal követtük őt.
-Engem keresel Mr. Tökéletes?-kérdezte gúnyos mosollyal Alex Harryt. Harry egyre idegesebb lett. Odamentem Harry mellé és próbáltam nyugtatni, hogy ne húzza fel magát.
-Mit keresel itt?-kérdezte Harry.
-Hát gondoltam beugrok Dorothyhoz beszélgetni.-ingerelte Harryt.
-Nincs mit megbeszélnünk Alex egy év után. Tűnjél innen!-kiáltottam Alexre. Ő kissé megtántorodott. Majd közelebb lépett hozzánk, én pedig elbújtam Harry mögé. Harry kissé előrébb lépett Alex felé. Louis hátrafogta mielőtt nekiment volna Alexnek.
-Még találkozzunk Édes! -kacsintott rám Alex majd elindult. Louis alig bírta Harryt visszatartani. Majd végül lenyugodott és elindultunk haza. Útközben szótlanok voltunk. Az 1D házba érve Harry felfutott szobájába és becsapta az ajtót. Hagytam, hogy kicsit lenyugodjon.

~Harry~
Nem hiszem el, hogy ez a gyökér Alex mikre képes. Idejön és felhúzza az agyam. Majdnem bemostam neki. Ha még egyszer idejön én komolyan megverem de annyira, hogy....Nem bírtam kimondani. Ezután kopogtak majd bejött Dorothy. Kisírt szemekkel ült le mellém. Félénken megölelt. Majd belekezdett mondandójába:
-Harry figyelj rám, Alex nem ér annyit, hogy foglalkozzunk vele. Szerintem még így is benne leszünk a hírekbe. Ne félts engem, nem fog többé keresni. Kérlek felejtsük el őt, mert én már lezártam életemnek azt a szakaszát amibe beletartozott. Visszamegy Magyarországra és ott rontja tovább a levegőt.-elmosolyodott.
-Rendben, de azért valamit kitalálok, hogy ha valami történne akkor ne legyen gond.-mondtam és megpusziltam barátnőm.
-Ugye nem haragszol?-felnevettem, ő pedig kérdőn nézett rám.
-Miért kéne rád haragudnom, amikor a pszichopata exed vissza akar szerezni?-mondtam és elmosolyodott.-Mondjuk, ha nem jössz vele össze most nem lenne ez szóval mégis a te hibád.-mosolyodtam el. Ő meg belebokszolt vállamba és bevágta a durcit.
-Nyugi van csak vicceltem.-mondtam és megöleltem. Nem hagyta ezért én az ölembe kaptam és megpörgettem. Letettem ágyam szélére és megcsókoltam.
-Tudod, hogy nem haragszom.
-Tudom.-mondta.- Nem sétálunk egy kicsit?
-De menjünk.-mondta és kivonultunk a szobából.

~Dorothy~
Örülök, hogy Harry nem haragszik. Remélem Alex nem tűnik fel újra. Kimentünk London utcáira sétálni. Majd bementünk egy parkba és beszélgettünk. Harry leült egy padra engem pedig ölébe húzott.
-Holnap lesz az interjú amiben kiderül a kapcsolatunk?-kérdeztem Harryt.
-Igen és neked is el kell jönnöd.-mondta. Én kissé féltem, de próbáltam nem kimutatni. Remélem szeretni fognak a rajongók.
-Az interjú után pedig elmehettünk Holmes Chapelbe és bemutathatlak a szüleimnek ha gondolod.
-Rendben. A héten lesz egy hete, hogy járunk. Nagyon boldog vagyok veled Harry.-mondtam ő pedig megcsókolt. A csókjába minden porcikám beleremeg. Lassan sötétedett ezért elindultunk hazafelé. Hazaérve beszélgettem kicsit Stephanieval.
-Mi van veletek Niall-lel, mikor lesztek hivatalosan is egy pár?-kérdeztem barátnőmet.
-Nagyon jól megvagyunk. Elvileg a holnapi interjúban minden kiderül.Veletek minden rendben?
-Mi is holnap jelentjük be, remélem jól fogadnak a rajongók. Velünk is minden rendben. Holnap az interjú után elmegyünk Holmes Chapelbe és Harry bemutat szüleinek. Nagyon izgulok.-mondtam pirulva.-Amúgy holnap után tarthatnánk egy csajos napot, hívhatnánk a többi csajt is, nem?
-Oké, és hova menjünk?-kérdezte.
-Hát elmehetnénk valami csajos filmet megnézni, vagy shoppingolni. Nekem mindegy, majd kitaláljuk.-Stephanieval elég régen beszéltem, mert szinte mindig Harryvel voltam. Kicsit szégyelltem magam, de majd a csajos napon bepótoljuk. Bementünk a nappaliba és tv-ztünk. Kissé unom már a Spongyabobot de mindegy. A többi csaj is itt volt, ezért melléjük ültem és megbeszéltük a csajos napot. Mindannyian beleegyeztek aminek nagyon örültem. Perriet még alig ismertem. Annak ellenére, hogy Eleanorék szakítottak, felhívtam és őt is hívtam. Meg persze Jess-t is, akivel nagyon jóban lettünk. Így végül hatan leszünk a csajokkal. Kissé késő volt, ezért lezuhanyoztam és elmentem aludni. Harry követte példán, így végül egymás mellett aludtunk el. Már túl akartam esni a holnap napon.

Ez lett a 7.rész. Remélem tetszett, nem sokára hozok új részt :) Véleményeket! <3

2 megjegyzés: