2013. március 31., vasárnap

8.rész: Egy remek nap

~Stephanie~
Reggel felébredtem, kimentem Niallhez a konyhába, aki csókkal köszöntött. Boldogan ébredtem. Aztán jutott csak eszembe az interjú. Félek, hogy ha nem tetszek a rajongóknak, akkor mi lesz? Gondolataimból Niall zökkentett ki.
-Mit kérsz reggelire?-kérdezte.
-Müzli jó lesz. Köszönöm.-mondtam. Niall pedig kikészítette nekem a tálat, tejet és a müzlisdobozt. Leültem az asztalhoz és elkezdtem Niall társaságában enni. Végeztünk, bementem Niall szobájába, felöltöztem és rendbe szedtem magam. Az interjúra az egész csapat jön, de főleg rólunk és Dorothyékról lesz szó. Dorothy is kijött Harry szobájából és elment reggelizni. 30 perc alatt mindannyian elkészültünk. 9-re vártak minket. Beültünk egy limuzinba és elindultunk. Egyre jobban kezdtem izgulni, Niall kezét szorongattam.Dorothy se viselkedett másként. Odaértünk és bementünk a hátsó bejáraton. A fiúkat beültették egy tükör elé és púderezték arcukat. Velünk nem sok mindent csináltak. Odajött hozzánk egy 30 körüli nő.
-Sziasztok. Amy Wilkinson vagyok. Én vagyok a műsorvezető, velem kell majd beszélgetnetek. A fiúk bemennek, majd titeket is szólítunk és akkor leültök Harry és Niall mellé, ők pedig beszámolnak rólatok. Rendben?-hadarta el, mi csak bólintottunk. A fiúk is idegesek voltak.

~Niall~
A műsorvezető bement, elkezdte a műsort, majd minket is szólított. Leültünk a fotelekbe.
-Sziasztok One Direction! Hogy vagytok?
-Szia. Jól vagyunk.-mondta Louis.
-Turnék vannak? Mikor jön ki a következő albumotok?
-Nem sokára indulunk turnéra, és utána belevágunk a következő albumba.-mondta Harry.
-Hogy álltok a lányokkal?
-Mi Perrievel nagyon jól megvagyunk.-mondta Zayn.
-Daniellelel nagyon jól érezzük magunkat.-mondta Liam.
-És te Louis? Hogy vagytok Eleanorral? Mostanában nem láttunk titeket?-kérdezte a műsorvezető.
- Erre most nem szeretnék válaszolni.-mondta Lou tömören. A műsorvezető szerencsére nem is kérdezte tovább. Mi következtünk.
-Niall és Harry a két szingli. Rajongók, sajnálattal kell közölnöm, hogy ez már nem így van. Hívjuk a stúdióba Dorothy Whitet és Stephanie Silvermant. Nagy tapsot nekik!-mondta a műsorvezető én pedig egyre idegesebb lettem. Stephanie leült mellém, Dorothy pedig Harry mellé.
-Harry mesélj, mi van köztetek Dorothyval!
-Az előző koncerten ismerkedtünk meg szerdán. Másnap találkoztunk, majd összejöttünk. -mondta ki Harry tök természetesen. A műsorvezető tapsolni kezdett és a rajongók is ujjongtak. Megkönnyebbültem.
-Niall veletek mi van?
-Mi is a koncerten ismerkedtünk meg és később összejöttünk. Lassacskán egy hete.-mondtam és felsóhajtottam. A rajongók taps viharba kezdtek amitől mindannyian megkönnyebbültünk.
-Harry tegnap láttak páran a reptéren egy fiatalemberrel. Mi történt?-kérdezte a műsorvezető és a levegőben érezni lehetett a feszültséget.
-Erről nem szeretnék beszélni.-mondta és a műsorvezető le is szállt a témáról. Ezután elénekeltük a Little Thingset és mehettünk is haza. A limuzinba szállva egy emberként sóhajtottunk fel.
-Ez sikerült.-mondta Dorothy. A limuzin elindult és mentünk is haza. Stephaniet meg szeretném valamivel lepni. Mondjuk csinálok neki spagettit, azt biztos szereti. Harryék úgy se lesznek itthon. Louis a szobájában fog gubbasztani a többieket pedig elküldöm. A házhoz értünk, bementünk, Harryék már készülődtek is. Írtam egy SMS-t Liamnek, hogy ha lehet akkor hagyják nekünk üresen a házat. 30 perc múlva már mindenki elment itthonról. Stephaniet a szobánkba küldtem én pedig bementem a fürdőbe és csináltam neki egy kis meglepetést. A fürdőkádat gyertyákkal raktam körbe, a kádba vizet engedtem és fürdősót öntöttem bele. Bekapcsoltam a zenelejátszót és romantikus zenéket raktam be. Rózsát is vittem be. Bementem Stephaniehoz és bevittem a fürdőbe. Én kimentem a konyhába és elkezdtem a spagettit csinálni.

~Stephanie~
Niall bevezetett a fürdőbe, nekem pedig elállt a szavam. Végül belefeküdtem a kádba és kényelembe helyeztem magam. Niall annyira romantikus. Mondjuk nem tudom most mit csinálhat. De majd biztos szól.

~Dorothy~
Harryvel elindultunk Holmes Chapelbe, hogy bemutasson szüleinek. Az interjún már túl voltunk, de azért izgultam, hogy a családja megszeret-e.Odaértünk. Egy kis családi házt pillantottam meg. Az udvar szépen gondozott. Nagyon megtetszett. Harry benyitott és odajött hozzánk egy 40 körüli nő. Ő lehetett Harry édesanyja.
-Szia, te bizonyára Dorothy vagy. Engem Anne Cox-nak hívnak, de szólíts csak Annenak.-mondta és megölelt. Apukájával természetesen nem találkoztam, mivel ők elváltak. De találkoztam Gemmával, Harry nővérével. Nagyon kedves lány. Anne főzött nekünk ebédet. Miután megebédeltünk sokat beszélgettünk. Szimpatikusak nekem. Majd feltűnt egy cica is, aki Harry ölébe ugrott. Látszott, hogy barátom nagyon szereti. Később Harry szobájába mentünk. Szép kék falak, a polcokon könyvek helyett inkább CD-k sorakoztak. Egy gitár is volt a szobában. Leültünk az ágyára és beszélgettünk. Miután besötétedett elindultunk Londonba. Nagyon jó volt megismerni a szüleit és szerintem ők is szívesen fogadtak.

~Niall~
Elkezdtem csinálni a spagettit, közben pedig megterítettem az asztalt. Az asztal közepére gyertyát is tettem. Remélem tetszeni fog Stephanienak. A fürdő elé álltam és úgy beszélgettem Stephanieval.
-Stephanie, ha gondolod kijöhetsz, készen van a vacsora.
-Jó mindjárt jövök.-mondta én pedig vártam. Nem sokkal később ki is jött, én pedig kivezettem az ebédlőbe.Azt hiszem nagyon tetszett neki a gyertyafényes vacsora. Leültünk egymással szembe, és enni kezdtünk. Szerintem jól sikerült a spagetti. Ahogy a Susi és Tekergőbe is volt, kipróbáltuk a spagetti csókot.:)

~Stephanie~

Niall kivezetett az ebédlőbe ahol gyertyafényes vacsora fogadott. A spagetti jól sikerült. A hangulat romantikus volt. A spagetti csókot is kipróbáltuk. Még beszélgettünk, majd leültünk a nappaliba és megnéztünk egy romantikus filmet. Niall nagyon kitett magáért. A film közben epret ettünk, nutellával.Miután vége lett,  majdnem elaludtunk. Már fél 10 volt. Niall szobájába mentünk.
-Niall, nagyon köszönöm ezt a csodálatos estét, ennél jobb nem is lehetett volna.-mondtam, majd megcsókoltam. Ezután lezuhanyoztunk és elaludtunk.

~Louis~
A szerelmes pár miatt el kellett mennünk otthonról, de nem bántam, mert már muszáj volt egy kicsit kikapcsolódnom. Elmentünk Liammel és Zaynnel bowlingozni. Jól szórakoztunk. Majd ezután elmentünk egy moziba megnézni egy akciófilmet. Mire hazaértünk már mindenki aludt. Örültem, hogy erre a pár órára ki tudtam kapcsolni az agyam. Most már mi is elmentünk aludni.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett!*-* romantikus..:$$ Nekem nagyon tetszett, hogy a többiek szemszögéből is írtál, nem csak harryéből meg dorothyéból.;) Várom a következő részt!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :)Még máskor is írom így :D Nem sokára jön a kövi :)

      Törlés
  2. Nagyon szeretem amiket írsz. Van hozzá tehetséged !!!
    Ui: Várom a kövi részt, siess!!!!

    VálaszTörlés