2013. április 6., szombat

11.rész: A meglepetés

Anyuékkal beszálltunk egy taxiba és elindultunk az új házukba. Kíváncsi voltam már, hogy milyen lesz. A taxi megállt, mi pedig elindultunk a házhoz. Egy egy szintes mediterrán típusú ház, kis kerttel. Nagyon megtetszett. Belülről még szebb látvány fogadott. Az előszobából nyílt a nappali, a konyha, az ebédlő és egy kis folyosó. A nappali krém színű volt, fehér kanapéval, sötétbarna parkettával. A nappalitól jobbra található az ebédlő amiből a konyha nyílt. Az ebédlőnek a falai fehér és zöld színűek. Az asztal sötétbarna, a székek pedig fehérek voltak. A konyhában felültem a bárszékre és rátámaszkodtam a pultra. A bútorok fekete és barna csíkosak voltak. A fal halványzöld. A folyosón 5 ajtót láttam. Az első mögött a mosdó, ahol krém és barna színű csempe volt. A második ajtó a fürdő volt. Itt szürkés és fekete a csempe. Kád és zuhanykabin is be volt szerelve. A harmadik szoba a szüleim hálója. Világos barna fal, fehér bútor, barna paplan. Ezekkel jellemezném ezt a szobát. A következő helyiség az én szobám. Pirosas fal, barna-fehér-piros bútorok. Egyből beleszerettem. A vendégszoba maradt utoljára. Itt a zöld szín dominált. Egyszerű szoba volt, egy franciaággyal, szekrénnyel, asztallal. Minden tetszett, úgy ahogy volt. Visszamentem a nappaliba, ahol a szüleim voltak.
-Na, hogy tetszik?-kérdezte apa.
-Ez gyönyörű-mondtam. Leültünk a kanapéra és beszélgettünk. Sok mindent kellett mesélnünk. Beszéltünk apa munkájáról, a házról, Harryról, anya munkájáról. Hamar el is telt az idő.
-Szívesen maradnék, de már mennem kell. Felhívom Harryt.-mondtam.
-Rendben hívjad.-mondta anya. Elővettem a telefonom és hívtam. Fel is vette.
-Szia-mondta.
-Szia, el tudsz értem jönni?-kérdeztem.
-Persze, mond a címet.-elmondtam a címet és leraktuk. 5 perc és ideér. Még anyáéktól elbúcsúztam és már hallottam is, hogy valaki dudál. Kimentem és beszálltam Harry autójába.
-Szia-nyomtam puszit szájára.
-Szia. Jól érezted magadat?
-Igen, sokat beszélgettünk, és szimpatikusnak találnak téged-mondtam boldogan.
-Akkor jó.-mondta mosolyogva. Hamar vissza is értünk az 1D házhoz. A többiek már aludtak, ezért halkan lefürödtünk és mentünk is aludni.

~Louis~
Mindenki elment aludni, én is a szobámba mentem, de nem jött álom a szememre. Gondolkoztam kicsit. Eleanorral már majdnem egy hete szakítottunk és én még mindig ezen rágódok. El kéne felejtenem a múltat és a jelenre koncentrálni. Itt van például Jessica. Egy nagyon kedves, humoros lány, akit kedvelek is. Még nem tudom lehetne-e több, de majd meglátjuk. Előbb még be kell jelentünk a szakításunkat, így is ez a téma már a bulvárban. Ezen gondolkoztam mielőtt elaludtam.

~Harry~
Reggel mire felkeltem Dorothy már nem volt mellettem. Kimentem a konyhába és ott találtam meg. Épp reggelit készített.
-Szia-köszöntem, majd megcsókoltam.
-Szia. Kérsz reggelit?-kérdezte.
-Igen, de ha akarod megcsinálom.
-Nem kell majd én. Rántotta jó lesz?
-Tökéletes.-mondtam, és leültem az asztalhoz. Hamarosan enni kezdtünk. Két hét múlva kezdődik a turnénk és az utolsó héten már gyakorlunk. Szóval egy hetünk van még pihenni. Ki kéne találni valami jót Dorothyval.
-Min gondolkozol?-kérdezte Dorothy.
-Hogy még van egy hét pihenőnk és, hogy addig mit csináljunk.-válaszoltam.
-Ja oké. Mikor is lesz a turné?-kérdezett.
-2 hét múlva, előtte pedig egy hét gyakorlás.
-Hiányozni fogtok.-mondta Dorothy szomorúan.
-Te is nekem, de majd beszélünk.-mondtam, jó lenne ha jöhetne. Beszélek a menedzserrel, hogy velünk tarthatnak-e a lányok. Megreggeliztem, elkészültem és elmentem a menedzserhez.
-Sziasztok, mindjárt jövök - mondtam és ki is mentem.

~Dorothy~
Harry azt mondta mindjárt jön, kissé fura volt. Na mindegy. Megreggeliztem, elkészültem és felhívtam Jesst, hogy nem tart-e velünk vásárolni. El tud jönni. Stephanienak is szóltam és ő is beleegyezett. Felhívtam Harryt, hogy elmentünk és már indultunk is. A közeli plázába mentünk. Nagyon jól éreztük magunkat és sok mindent vásároltunk. Mire visszaértünk már Harry is ott volt. Vettem neki egy I♥Girlfriend pólót aminek nagyon örült. Magamnak pedig egy I♥Boyfriend pólót.
-Amúgy merre jártál?-kérdeztem.
-A menedzsernél és nagyon jó hírekkel szolgált.
-Mivel?-kérdeztem izgatottan.
-Azt mondta, hogy eljöhettek a turnéra és akkor még augusztus végén ti visszajöttök a suli miatt mi pedig folytatjuk a turnét október 15-ig.-mondta én pedig a nyakába ugrottam örömömben. Stephanie is hasonlóan tett Niall-lel.-Addig az egy hétig pedig elviszlek nyaralni.-azt hiszem ennél jobban már nem is örülhettem.
-És hova viszel?
-Az meglepetés.-mondta sejtelmesen.
-Oké, de tudd, hogy kifogom belőled szedni.
-Azt próbáld meg.Úgy se mondom el.-mondta és kinyújtotta a nyelvét. Egész nap szórakoztunk. Anyunak elmondtam, hogy Harry elvisz valahová nyaralni. Elengedett és jó nyaralást kívánt. Harry azt mondta két nap múlva indulunk.Már nagyon izgatott vagyok.
Későre járt ezért megfürödtem és mentem aludni Harryvel.

A mai napra hagytuk a bepakolást, mivel holnap hajnalban indulunk. Összesen két bőröndöt viszek. Harry is hamar bepakolt és már vihettük is le a nappaliba a bőröndöket. A többiek a kanapén ültek. Itt volt Jess is, aki Louissal beszélgetett. Louis nagyon boldog volt aminek örültem. Azt hiszem kezdi elfelejteni Eleanort. Ma még elmentem a szüleimhez elbúcsúzni, a többiekkel pedig a kertben hülyültünk. A fiúk szokás szerint a medencébe ugráltak, míg mi lányok inkább csak napoztunk. De mi sem maradhatunk szárazon. Jesst Louis lökte vízbe, engem Harry, Stephaniet pedig Niall.Jól éreztük magunkat. Már sötét volt ezért lefürödtünk és mentünk aludni.
Reggel hajnalban keltem Harryvel. Gyorsan elkészültünk. A többieknek írtunk egy üzenetet és a hűtőre tettük:

Kedves Lakók!

Mi elindultunk, ti pedig legyetek jók. Niall vigyázz Stephaniera, Louis érezd jól magad Jessel, Zayn legyél sokat Perrievel, Liam te pedig Daniellel és figyelj a többiekre.

Üdv: Harry és Dorothy


Kivittük a bőröndünket a taxihoz és a reptér felé vettük az irányt. 2 órával a repülő indulása előtt kellett mennünk a sok ellenőrzés miatt.  Harryt megállította pár rajongó akikkel fényképezkedett, majd mehettünk tovább. Leültünk egy padra és vártunk.
-Most már elmondom hová megyünk. Krétára.-mondta ünnepélyesen én pedig megöleltem örömömben.
-Nagyon örülök Harry. Annyira jó veled lenni. Köszönöm ezt az utat és a turnét is, hogy veled lehetek. -mondtam és hosszan megcsókoltam.

Kedves Utasok! A Krétára repülőket kérem szálljanak fel a repülőre. Köszönöm. 

Mondták be a hangos bemondóba mi pedig elindultunk a repülőhöz.

2 megjegyzés: