2013. április 15., hétfő

12.rész: Váratlan fordulat

Sajnálom, hogy ennyit késtem, de nem volt időm írni.De végre elhoztam. Remélem tetszeni fog, írjatok kommenteket. Kritikát is elfogadok, legalább tudom javítani magamat.Egy jó hír, hogy az oldal elérte a 600 látogatót :)
Jó olvasást!
Encix

A repülő elindult, mi pedig kényelembe helyeztük magunkat. Az út hamar eltelik, ha az embernek jó a társasága. Harry ült az ablak mellett, sapkában, csak hogy meg ne ismerjék. Ilyen a sztárok élete. A repülő landolt és mi ki is szálltunk belőle. Megütött a meleg, fülledt levegő. Bőröndjeinkkel beszálltunk egy taxiba. Megálltunk a hotel előtt és bementünk. Harry bejelentkezett és felmentünk a szobánkba. Beléptem a helységbe és a szavam is elállt. Egy elég nagy szoba, krém színű falakkal, franciaággyal, erkéllyel. A fürdőben jaccuzi is volt.
-Harry ez nagyon drága lehetett.-mondtam, mert nem szeretem, ha ennyit költ rám.
-Azzal ne foglalkozz, hogy mennyibe kerülhetett, inkább foglalkozz velem.-mondta és kiskutya szemekkel nézett rám. Megöleltem és megcsókoltam. Csókunkba Harry belemosolygott. A hasamban lévő pillangók életre keltek. A világ forgott velem. Egész testem bizsergett. Ezek az érzések fognak el, amikor Harryvel vagyok. Úgy gondolom, hogy szerelmes vagyok. Nem csak gondolom, hanem tudom is. Levegőhiány miatt ajkaink elváltak egymástól. Harry tekintetét enyémbe fúrta. Ez a kialakuló csend egyáltalán nem volt kínos. Bőröndömet a fal mellé tettem és bedőltem az ágyba. A plafont néztem és közben Harry mellém kuporodott. Átölelte derekam és magához húzott. Feléfordultam és tanulmányoztam gyönyörű arcvonásait. Tekintetem találkozott zöld íriszeivel, amik annyira gyönyörűek. Szembogarait enyémbe fúrta, és ha akartam volna, se tudtam volna levenni róla szemeimet.

~Stephanie~
Mire felkeltünk Dorothyék már a reptéren voltak. Üzenetet is hagytak. A gépük fél óra múlva landol. Felöltöztem, megreggeliztem és csináltam Niallnek reggelit. Hamarosan elő is került barátom és az asztalhoz ült. Megreggelizett és visszament a szobába. Leültem a kanapéra és bekapcsoltam a tv-t. A hírek most kezdődött el. Harry volt benne:

Harry Styles (19) elhunyt. A One Direction tagja a mai nap folyamán autóbalesetet szenvedett, nyaralásuk helyszínén, Krétán. Sajnos az orvosok nem tudták megmenteni az életét. A baleset körülményeit nem árulták el.Nyugodj békében Harry!

Leblokkoltam. Harry nem halhatott meg.A tv-t kikapcsoltam és felhívtam Dorothyt. A hangposta kapcsolt be. Tehát magába zuhant. Muszáj, hogy odamenjek hozzá. De a többieknek nem kell még tudnia. Bekapcsoltam a laptopom és a legközelebbi Krétai járatra foglaltam jegyet. A gép holnap este indul. Niallnek nem tudom mit mondjak, vagy mondjak-e egyáltalán valamit. Nem mondok szerintem semmit, mert lehet, hogy magába zuhan. Sőt biztos, hogy mindenki ezt tenné. Titokban tartom és pár nap múlva visszajövök a hírrel, hogy mégis mi történt. Gondolatmenetemet az szakította meg, hogy valaki védelmezően megölelt hátulról. Védelmezőm illatát beszívtam és szembefordultam vele. Belenéztem csodás íriszeibe és próbáltam mosolyt csalni arcomra. Azt hiszem sikerrel jártam, mert Niall nem kérdezte, hogy van-e valami baj. Hamarosan a többiek is felébredtek. Niall-lel egy filmet néztünk, míg a többiek reggeliztek. A filmre természetesen nem koncentráltam, hanem Harryn gondolkodtam, és hogy hogyan fogok "megszökni".



~Harry~
Azt hiszem, hogy Dorothynak tetszik a nyaralás. Épp lent vagyunk a tengerparton és úszkálunk. Nagyon jó érzés vele lenni. Félek, hogy elveszítem. Akaratlanul is jobban magamhoz ölelem és  homlokon puszilom. Mivel már dél körül van ezért bemegyünk szobánkba és rendelünk ebédet. Tíz perc múlva már csönget is a "futár". Dorothy nyit ajtót. A férfi kissé végigméri, ezért én krákogok egyet. Észreveszi magát, lerakja az ebédet és már siet is. 
-Nem látja,hogy itt vagyok?-kérdeztem.

-Hát úgy tűnik.-mondta Dorothy és felnevet. Nevetése az én arcomra is mosolyt csal. Az erkélyen megebédeltünk és közbe néztük a tengert. Evés után kipakoltuk bőröndjeinket és pihentünk. Már vagy 10 perce feküdhettünk az ágyon amikor eszembe jutott valami.

-Nincs kedved beülni a jaccuziba?-kérdeztem mosollyal az arcomon. Dorothy kissé meglepődött, de aztán válaszolt:

-Már hogy ne lenne!-indult el a fürdőbe, majd megtorpant és hátrafordult.-Velem tartasz?-kérdezte, én pedig szó nélkül követtem őt. Felbontottam egy üveg pezsgőt és beültünk a jaccuziba.A helységet csak a gyertyalángok világították meg. Most úgy gondolom elég romantikus vagyok. Na jó Harry, ne legyél egoista. Megráztam a fejem és kiűztem belőle a hülye gondolataimat. Beszélgettünk és nevettünk. 

-Dorothy White, nagyon szeretlek téged, míg a világon még senkit. Te vagy az életem és ez sosem fog megváltozni. Örülök, hogy találkoztunk azon a koncerten. Büszkén vallom, hogy a barátnőm vagy.-mondtam és megcsókoltam.

-Harry Styles én is nagyon szeretlek téged. Az, hogy az életem része vagy, egyszerűen csodálatos. Örülök, hogy megismerhettelek. Sosem voltam még ilyen boldog, mint most.-mondta és megcsókolt. Csókunk egyre szenvedélyesebb lett, és éreztem, hogy nem tudok megállni. Felálltunk, megtörölköztünk és bementünk a szobába. Közben végig egymást csókoltuk. Ölembe kaptam és óvatosan az ágyra tettem.  Feléhajoltam és tovább csókoltam. Sietősen lehúztam pólóját és ő is az enyémet. Kissé megálltam.

-Biztos vagy benne?-kérdezem tőle. 

-Igen.-bólint.-Szeretlek Harry.
-Én is szeretlek Dorothy.-mondtam és tovább folytattuk amit elkezdtünk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése