2013. április 26., péntek

13.rész: Harry te élsz??

Kedves Olvasóim! :)


Sajnálatomra nem írtátok meg, hogy hogy lenne jobb, ha kevesebb szemszögből, vagy ha többől írnám, így végül arra az elhatározásra jutottam, hogy kevesebb nézőpont alapján írok. Remélem, így is elnyeri tetszéseteket. 

Ez a rész kissé késve érkezett és rövid is lett. Nézzétek el nekem, mert a gépem nagyon rossz és tanulnom is kellett elég sokat. De itt van, elhoztam, olvassátok és írjatok megjegyzéseket.

Jó olvasást: Encix :*


~Dorothy~
Reggel felkeltem és mily meglepő Harry mellett ébredtem. Még aludt, ezért vártam kicsit és hallgattam egyenletes szuszogását. Elgondolkoztam a tegnap éjszakán. A legfontosabb, hogy nem bántam meg és nem a "kevéske" pezsgő miatt történt, ami történt. Úgy érzem, hogy bár még nem vagyunk olyan sok ideje együtt, mégis jól döntöttem. Miután ezt a dolgot megoldottam, kikeltem az ágyból és felöltöztem. Összeszedtem a tegnap szétdobált ruhákat és elmentem a fürdőbe rendbe szedni magamat. Mire végeztem Harry már ébren volt. Még jobban mosolygott mint szokott. Odamentem hozzá és megöleltem. Ő a fülembe súgott:
-Remélem jól érezted magadat.
-Igen, tökéletesen, örülök, hogy ezt veled élhettem át először.-mondtam és megcsókoltam. Ezután Harry is felöltözött és a konyha felé vettük az irányt. Megreggeliztünk és a nappaliba mentünk. Harry ötlete volt, hogy menjünk le a partra, le is mentünk. Felvettem az új bikinimet és mehettünk is. Harry is az ez alkalomra vett új fürdőnadrágját vette fel. Kidolgozott felső testéről alig tudtam levenni a szemem. Délelőtt a parton még csak egy-két ember lézengett. Törölközőnket a földre terítettük és belementünk a vízbe. A víz fokozatosan mélyült, a nap ezerrel sütött. A parttól nem messze voltunk, amikor úszni kezdtünk. A nyakamig ért a víz, amikor Harry a nyakába vett. Remekül éreztem magamat. Arra lettem figyelmes, hogy beleesek a vízbe. Mire feleszméltem Harry már kihúzott a vízből. Képes volt lelökni a válláról. Bosszúból lenyomtam a fejét a vízbe. Ő lehúzott magához és megcsókolt. Már nem is tudtam haragudni rá. Feljöttünk és élveztük tovább a hűsítő vizet.
Kréta
~Stephanie~
Éjjel alig tudtam aludni, ezért elég nyúzottan keltem. Természetesen azért, mert agyaltam. Agyaltam Harryn, Dorothyn, a banda sorsáról és hasonlókról. Nem tudom, hogy fogjuk átvészelni ezt az időszakot, de próbálom majd a többiekben tartani a lelket. Nehéz lesz, de sikerülnie kell. Megoldjuk. Ma este indulok a reptérre Niall tudta nélkül. Kicsit sajnálom, de meg kell kímélnem a történtektől egyenlőre. Majd megtudja később. Nagyon féltem szegényt. Ilyesmiken gondolkodtam, míg kibotorkáltam a konyhába ahol Niall éppen reggelit készített.
-Jó reggelt!-mondtam és csókot leheltem ajkaira.
-Neked is.-mondta.-Kérsz reggelit?
-Igen, köszi.-mondtam és helyet foglaltam az asztalnál. Nem sokára készen volt az omlett és ehettünk is. Niall nagyon jó omlettet tud készíteni. Megreggeliztem és rendbe szedtem magam. A mai napra az utazáson kívül semmit sem terveztem.  Végül megnéztünk egy vígjátékot és jókat nevettünk rajta. Niall mindig vidám, viszont a történtek miatt szomorú lesz. Milyen lesz Niallt szomorúnak látni? Ezen gondolkodtam, amikor is eljött az ebéd, ezért Niall-lel elmentünk a Nando's-ba és hoztunk kaját az éhezőknek. Megebédeltünk és a fiúk tartottak egy mini koncertet, ami végül 3 órásra sikeredett. Jól mulattam. Az óra már 5 órát jelzett, a járat pedig 6-kor indul. Felmentem Niall szobájába és egy sporttáskába pakoltam pár ruhaneműt, felvettem a futó ruhámat és elindultam.
-Sziasztok. Elmentem futni, majd jövök.-mondtam azzal a reptér felé vettem az irányt. Egy ideig gyalogoltam, majd egy taxit fogtam és beültem. Felvettem egy sapkát és napszemüveget, álcázás miatt. Hátha lekapnak. A taxi megállt én pedig bementem a reptérre. Fél óra múlva már a padon ültem és vártam a gép érkezését. Hamarosan jött is, ezért felszálltam és kényelembe helyeztem magam. Az út egyedül elég unalmas volt,közben az agyam azon járt, hogy mivel fogom Dorothyt vigasztalni. Estére már le is szálltunk. Újabb taxit kerestem és Dorothyék szállodájába mentem. A recepcióstól megkérdeztem melyik szobában vannak és az emeletre mentem. Megkerestem a 69-es szobát, összeszedtem magam és bekopogtam. Annyira meglepődtem azon, hogy Harry nyitott ajtót, hogy majdnem elájultam.
-Harry te élsz??-kérdeztem meglepetten.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése