2013. április 2., kedd

9.rész: Egy csajos/pasis nap

~Dorothy~
Reggel felébredtem, kibújtam Harry öleléséből és a konyhába mentem reggelit készíteni. Nem csodálkoztam, hogy Niallt és Stephaniet az ebédlőben találtam.
-Jó reggelt.-köszöntem.
-Jó reggelt!-mondták egyszerre, majd ettek tovább. Csináltam magamnak egy pirítóst, az asztalhoz ültem és enni kezdtem. Megjelent Louis, kissé szomorkásan. Mostanság alig evett répát. Nagyon rossz állapotban volt, Eleanorral való szakítása óta. Odamentem hozzá és megértően megöleltem. Azt hiszem Louis az, akivel a legjobban kijövök a bandából. Megbeszélem majd Liammal, hogy amíg mi csajos napot tartunk, ők is foglalják el magukat valamivel. A többiek is kezdtek ébredezni. Visszamentem Harry szobájába, de Harryt sehol sem találtam. Pár perc múlva végül kijött a fürdőből. Csókkal köszöntöttem, majd a nappaliba mentünk. Harry reggelizett én pedig a többiekkel beszélgettem. A csajok nem voltak itt. Majd felhívom őket, hogy megbeszéljük a mai napot. Arra gondoltam, hogy elmehetnénk vásárolni, megnézhetnénk valami filmet és beszélgethetnénk.
-Min gondolkozol Dorothy?-kérdezett Louis.
-Csak, hogy mit fogunk csinálni a csajokkal.-mondtam.
-Oké, csak úgy mellékesen....Eleanor is veletek lesz?-kérdezte.
-Hát terveztem, hogy felhívom. De nyugi nem kell találkoznotok, majd Liammal nektek is csinálunk programot.-Liam kissé meglepődött, de beleegyezett.
-Köszi Dorothy.-mondta Lou. A konyhába mentem, elővettem egy répát és odaadtam Louisnak. Megölelt és nehezen, de elkezdte enni a répát. Remélem idővel jobban lesz.Miután mindenki megreggelizett elvonultunk és készülődtünk. Felvettem egy egyszerű összeállítást. Majd megvártam míg Liam kijön a szobájából.
-Liam, akkor mit tervezzünk Louisnak mára?-kérdeztem.
-Hát, ha már minden fiú szabad akkor öten elmehetnénk valahova, de még nem gondoltam ki, hogy hova. Van valami ötleted?
-Mozi, medencézés, grillparty?
-Ez együtt nálunk jó lesz.-mondta, majd szólt a fiúknak a mai programról. Elég lelkesek voltak. Zayn és Harry elmentek vásárolni a grillhez. Míg Niall, Liam és Louis filmet választottak.

~Zayn~
Harryvel elmentünk bevásárolni a grillpartyhoz a közeli bevásárlóközpontba. Az ő autójával mentünk. Pár lány odajött hozzánk és autogramot, közös képet kértek. Most valahogy jól éreztem magam, ez se tudta elvenni a kedvem semmitől. Gyorsan bevásároltunk és indultunk is haza.
-Szerinted Zayn, csináltassak egy olyan tetoválást ami Dorothyra emlékeztet?-kérdezte.
-Szerintem csináltathatsz, de ne valami nagyot és olyat amit utólag nem bánsz meg. -néztem rá.
-Oké akkor még gondolkodom mi legyen. -mondta és tovább nézte az utat.

~Eleanor~
Otthon voltam, mert ma nem kellett mennem táncpróbára. Nem tudtam mit fogok csinálni egész nap. Elég rosszul érzem magam mostanában Lou nélkül. A tv-t nem akarom bekapcsolni mert őket látnám benne. Épp futni indultam, amikor Dorothy hívott.
-Szia.-szóltam bele.
-Szia El. Lenne kedved egy csajos naphoz?-kérdezte Dorothy.
-Lenne. De amúgy Jess is ott lesz?-kérdeztem. Remélem nem. Annyira rossz volt látni, hogy Louval milyen jól kijön.
-Gondoltam rá, hogy meghívom, nem gond?-Már csak az kéne.
-Nem gond.-füllentettem.-Mikor találkozunk és hol?
-Mondjuk két óra múlva az 1D ház előtt? És akkor elmehetnénk shoppingolni, meg moziba aztán összegyűlünk és beszélgetünk.
-Rendben. Szia-tettem le a telefont és indultam is futni. Próbáltam ráhangolódni arra, hogy találkozzak Lou lehetséges új barátnőjével. Bár ezt még nem mondták ki nyíltan, de biztos van valami alakulóban. Majdnem egy órát futottam London utcáin. Hazamentem, letusoltam, fogat mostam, felöltöztem és már indultam is a csajokhoz.

~Jessica~
Dorothy elhívott egy csajos napra, ahol ott lesz Eleanor is, amit igazából nem bánok csak kissé furán fog kijönni mivel én még  új vagyok körükben, meg mert Louissal jóban vagyok. Elkészültem és indultam is az 1D házhoz. Negyed óra alatt oda is értem. Már mindenki ott volt szóval csak rám vártak.
-Sziasztok, bocsi, hogy késtem.-mondtam.
-Szia Jess. Ő itt Eleanor.-mutatta be nekem Elt.
-Szia Eleanor, Jessica vagyok.-mondtam és próbáltam barátságos lenni.
-Szia.-remélem jól fogja magát érezni a társaságomban. Elindultunk a közeli plázába és kezdődhetett is a vásárlás. Megrohamoztuk a ruha- és cipőüzleteket. 2 óra vásárlás után nagyon sok mindent vettünk. Például Perrie egy I♥Zayn feliratú pólót, ami mindenkinek nagyon tetszik. Eleanor vett egy szürke pólót amin két nagy szem van. Danielle egy angol zászlós pólót, én egy türkízkék ruhát, Stephanie egy I♥ 1D feliratú pólót, Dorothy pedig egy Supermanes pólót vett. Mindannyian beújítottunk egy-egy fürdőruhát és néhány cipőt. Összeségében nagyon jól éreztem magamat. Ezután beültünk a Starbucks kávézóba és elfogyasztottuk kávéinkat. Elmentünk egy moziba és megnéztünk egy vígjátékot. Vicces volt. Körülbelül 4 óra lehetett amikor Dorothy-ék szállodai szobájába mentünk és beszélgettünk. Jól éreztem magam.

~Eleanor~
-Eleanor, sikerült már túltenned magad Louis-on?-kérdezett Perrie. Nem szívesen beszélek erről.
-Próbálom magam túltenni rajta, de ez nem ilyen egyszerű...Sajnos.-válaszoltam.
-Nem muszáj beszélned róla, de mi volt az oka a szakításotoknak?-kérdezett Danielle.
-Igazából elég nagy hülyeséget csináltunk mind a ketten, meg már valahogy más volt mint régen, ezért közös döntés alapján....szakítottunk.-Nem akartam többet erről beszélni, így is kissé felzaklatott.
-Sajnáljuk.-mondták és megöleltek. Jól esett, de most nem erről kéne szólnia a mai napnak.
-Üvegezés?-adtam az ötletet.
-Oké-mondták és Dorothy hozott egy üres üveget. Én pörgethettem először. Perrienél állt meg az üveg.
-Szóval, Perrie felelsz vagy mersz?-kérdeztem.
-Merek.-mondta. Hát nem is a szerénységéről híres.
-Akkor, kopogj be a szomszéd szobába és vallj szerelmet a lakónak.-mondtam. Perrie felvett egy sapkát és egy napszemüveget és elindult. Mi az ajtóból hallgatóztunk. Tényleg megcsinálta. Kimentünk és láttuk a fiú értetlen fejét. Elmagyaráztuk neki, hogy ez csak vicc volt, majd bementünk a szobába. Jót röhögtünk rajtuk.
-Akkor most én pörgetek.-mondta Perrie majd pörgetett és Jessnél állt meg az üveg.-Felelsz vagy mersz?
-Felelek.-mondta.
-Ki szerinted a leghelyesebb a fiúk közül?-kérdezte Perrie. Na erre kíváncsi vagyok.
-Fú, hát nem is tudom, mind nagyon helyes szerintem.-mondta Jess. Nem valami kielégítő válasz.
-Komolyan van valaki akit jobban kedvelsz?
-Hát Louis nagyon kedves ahhoz képest, hogy elég szomorú, de persze nem akarok semmit tőle.-mentegetőzött Jess. Kissé szarul jött ki ez az egész.
-Na pörgetek-mondta Jess. Dorothy-nál állt meg az üveg.-Felelsz vagy mersz?
-Felelek.-mondta, Jess pedig gondolkozott.
-Mi volt életed legcikibb pillanata?-kérdezték tőle. Na ez nehéz kérdés.
-Talán amikor az uszodában a fiúk öltözőjébe mentem be, nagyban öltöztem amikor bejött pár fiú. Na az irtó ciki volt.-mondta mi meg csak nevettünk. Sokáig szórakoztunk még, 7 körül sötétedni kezdett, ezért a többiek a fiúkhoz mentek, én pedig haza. Bár mondták menjek hozzájuk, de még ki kell hevernem Louist.

~Niall~
A lányok elmentek mi pedig elkezdtük a grillpartyt. Harry feladata volt a sütés, mivel a legjobban ő tud főzni. Mi kinyitottuk az erkélyajtót és a medencéből néztük a tv-t. Végül nem tudtunk filmet választani, ezért a focit nézzük. Közben hülyéskedtünk a vízben. Harry elkészítette a grillhúst és fóliában sült krumplit. Gyorsan kimásztam a vízből és enni kezdtem. Még szinte égetett a hús de nem érdekelt. Finom volt az a lényeg. Kaja után csináltunk egy videót és feltettük youtube-ra. Nagyon hamar rengetegen megnézték. Remekül éreztük magunkat. Sötétedett mire a lányok hazajöttek. A grillből, ami maradt megették. Miután ettek, belöktük őket ruhástul a vízbe. Igaz szitkózódtak egy kicsit, de mi jót röhögtünk. Kicsit még szórakoztunk, aztán megszárítkoztunk és bementünk. Lezuhanyoztunk, fogat mostunk és mentünk is aludni. Már július közepe van, és nem sokára megyünk egy három hónapos turnéra. Nem tudom, hogy a lányok jönnek-e, főleg Stephanie, mivel ő csak nyaral. Ezen gondolkoztam, majd elaludtam Stephanieval a karjaimban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése