2013. május 13., hétfő

18.rész: Évfordulós party...

Kedves Olvasóim!
Sajnálattal kell közölnöm, hogy egyre kevesebben olvassátok amit írok. Nem jó a sztori vagy mi? Nyugodtan megmondhatjátok a véleményeteket. Itt az új rész, remélem elnyeri tetszéseteket. ♥ Írjatok megjegyzést, iratkozzatok fel rendszeres olvasónak.:)
Jó olvasást: Encix :*

Hamarosan fel is szállhattunk és vártuk, hogy ismét Londonba legyünk...

Mire leszálltunk a repülőről, már sötét volt. Hívtunk egy taxit és hazamentünk. Halkan beléptünk a házba, de még mindenki fent volt. Köszöntöttek minket és elmentek aludni. Mi is nem sokára az ágyat nyomtuk, de előtte még vacsoráztunk. Kicsit későn ettünk, de nem akartunk éhgyomorral aludni. Bementünk Harry szobájába és az ágyra feküdtünk.
- Köszönöm ezt a gyönyörű nyaralást Harry - mondta és megcsókoltam. - Köszönöm,hogy megmentettél. De legfőképp köszönöm, hogy vagy nekem - mondtam és ismét megcsókoltam.
- Nagyon jól éreztem magamat a nyaraláson. De csakis azért mert veled tölthettem el. Köszönöm, hogy te vagy a barátnőm - mondta és szorosan magához ölelt. Így aludtunk el...

Másnap reggel kipihenten ébredtem. Harry még aludt. Az órára néztem és már 10 óra volt. Jót tett ez az alvás az időeltolódás miatt. Harry-t még hagytam aludni, ezért kimentem a konyhába reggelizni. A többiek a nappaliban ültek és nézték a tv-t. 
-Jó reggelt!Milyen volt a nyaralás?-kérdezte Louis.
-Jó reggelt! Nagyon jó volt. Majd ha Harry felébredt akkor elmeséljük részletesen.-mondtam és csináltam egy kávét magamnak. Reggelihez mégsem volt étvágyam. Beültem Louis és Stephanie közé a kanapéra és csak bámultam ki a fejemből. Nem tudom mennyi idő telhetett el így, de arra lettem figyelmes, hogy Harry a kezével a szemem előtt hadonászik. Megráztam a fejem és csókkal köszöntöttem. Felálltam és Harry-vel a konyha felé igyekeztünk.
-Reggeliztél már?-kérdezte Harry.
-Nem, de nincs étvágyam.-mondtam.-Megcsináljam a reggelid?
-Nem kell köszi. Nem vagy rosszul?-kérdezte.
-Nem miért?-kérdeztem vissza.
-Csak mert mindig szoktál reggelizni.-mondta és megölelt.
-Most valahogy nem bírok enni.-mondtam, leültem az ebédlőbe és megvártam míg Harry befejezi az evést. Beszámoltunk a nyaralásról, ami mindenkinek nagyon tetszett. Ma a fiúk 2-re mennek a management-hez megbeszélésre. Addig én majd mindent megbeszélek Stephanie-val. Mellesleg július 23-án -azaz 3 napja- volt három éve, hogy a banda létrejött. Lehet kéne szervezni egy bulit a tiszteletükre. Majd Stephanie-val kitaláljuk. Jesst is fel kéne hívni mert a nyaralás óta nem találkoztam vele. A délelőtt egy bolond banda társaságában hamar eltelik. Ugyanis a fiúk kitalálták, hogy tartsunk twitcamot, amibe nekünk lányoknak is benne kell lennie. Meg is csináltuk és, hogy őszinte legyek nagyon jól éreztem magam. A fiúk végighülyéskedtek és ez ránk is átragadt. Rengetegen nézték és ettől kissé izgultam. Mikor vége lett felmentem twiterre. Rengetegen követtek be és nagyon sok kérdést kaptam. Pár embert visszakövettem és válaszolgattam a kérdésekre. Nagyon aranyosak voltak. Bár olvastam pár utálatos kommentet aminek nem örültem, de mindenkinek nem felelhetek meg. Harry odajött hozzám és nézte tevékenykedésemet.
-Nyugi ne vedd magadra, csak irigyek rád amiért a barátnőm vagy - mondta és megölelt. Rohamosan közeledett az ebédidő ezért Harry-vel elfoglaltuk a konyhát. Egy angol specialitást készítettünk, de Harry túl unalmasnak találta a főzést ezért kajacsatába kezdett. Én persze visszavágtam. Ez így ment tovább mígnem Niall jött be a konyhába és annyira lesokkolta amit látott, hogy sikítva rohant ki. Mi csak nevettünk rajta és egy kis takarítás után elkészítettük az ebédet majd asztalhoz ültünk.
-Ti mit csináltatok a szegény ételekkel? Gonoszak vagytok.-jött oda hozzánk Niall, majd miután megérezte az étel illatát el is felejtette a dühe okát. Mivel a fiúk kettőre mennek Paulhoz ezért gyorsan elkészültek és már indultak is. Stephanie-val a nappaliba mentünk és elmeséltük az elmúlt hét történéseit. Én már elmeséltem a nyaralást ezért Stephanie-n volt a sor, hogy meséljen.
-Miután hazaértem Liam nagyon kiakadt, hogy leléptem és képzeld Niall bejelentette a rendőrségen, hogy eltűntem.-kiment a konyhába és egy újsággal tért vissza.-Olvasd el.-mondta és elkezdtem olvasni a címlapsztorit amin Niall volt amint a rendőrségre megy.
-Szerinted? Most azt hiszik, hogy rossz ügyei vannak. Miért? Hát persze, hogy miattam.-mondta és a végén könny szökött szemébe.
-Niall tudja?-kérdeztem.
-Igen és bocsánatot kértem tőle.
-Akkor már mindegy, ha elfogadta a bocsánatkérésedet akkor már nem bántja. Felejtsd el.
-Ő is ezt mondta.-válaszolt Stephanie.
-Mert ez az igazság.-mondtam, megöleltem és ő letörölte könnyeit. Még mindent kibeszéltünk részletesen majd eszembe jutott valami:
-Na azt találtam ki, hogy mivel 23-án volt a banda 3 éves ezért csinálhatnánk nekik egy bulit. Szerintem megérdemlik azok után amilyen sikereket elértek.
-Rendben akkor mikor legyen a buli?
-Mondjuk ma este?-kérdeztem és már szerveztük is a bulit. Fél óra alatt megterveztük majd felhívtuk a fiúk barátait és ismerőseit, hogy jöjjenek el. Természetesen mentorukat Simon Cowellt is meghívtuk, aki szerintem büszke az általa létrehozott bandára.  Bevásároltunk ételből és italból egyaránt. Még a fiúk érkezése előtt elpakoltunk. Felhívtuk Pault is és ő elhívta a fiúkat otthonról amíg mi szervezkedünk. Este 6 órára már a ház készen állt a bulira.  Mi elkezdtünk készülődni majd fogadtuk a vendégeket. Eljött Ed Sheeran és Justin Bieber is. Kicsit furcsa volt híresekkel együtt lenni, de a banda mellett már kezdtük megszokni. Eleanor, Danielle, Perrie és Jess is itt volt. 7 órakor már minden vendég megérkezett. Írtam Paulnak, hogy hozhatja a fiúkat. Hamarosan jöttek is és mikor beléptek az ajtón mi a sötétbe álltunk és vártuk, hogy felkapcsolják a villanyt.
-MEGLEPETÉS!!!-kiáltottuk amikor a villany feloltódott. 
-Ezt miért szerveztétek?-kérdezte Harry.
-A banda évfordulójáért.-mondtam és megcsókoltam barátomat. Mindenki megölelt mindenkit, aztán pezsgőt bontottunk és mondtam egy kis beszédet:
-A banda már három éve a csúcson van és kívánom nektek, hogy még évtizedeken keresztül így legyen. Nagyon büszke vagyok rátok. Sok sikert kívánok nektek.-mondtam és koccintottunk. 
-Köszönjük szépen ezt a meglepetést, de most kezdődjék a party!-kiáltott Harry. A stylist gyermeke Baby Lux is jelen volt. Vele megismerkedtem és elszórakoztattam. Karba vettem és közbe mindenkivel váltottam pár szót. Sajnos a fiúk szülei nem tudtak eljönni, mert ugye pár órája szóltunk nekik és annyi idő alatt nem értek volna ide. Megnéztem a fiúkat és már eléggé sok volt bennük. 
-Add ide hagy fogjam én.-mondta Harry.
-Harry részeg vagy így nem adom oda.-mondtam.
-Dehogy vagyok részeg.-közölte és már nyúlt volna Luxért, de én átadtam anyjának. Ők hamarosan távoztak is, reményeim szerint nem Harry viselkedése miatt. Később írtam is nekik SMS-t, hogy remélem nem bántotta meg őket Harry.  Barátomat elküldtem a szobájába aludni. Nagyon jó hangulat volt. Táncoltak is páran, de a legtöbben inkább csak iszogattak. Éjfél után kezdtek hazaszállingózni a vendégek. Liam, Stephanie és én voltunk csak józanok, mindenkibe volt egy kicsi. Miután csak a fiúk és mi lányok hatan maradtunk, Jess és Eleanor hazament a többiek párjaikkal aludni mentek. Bementem Harry-hez, aki a fürdőbe volt és épp a wc felé hajolva jött ki belőle a pia. Szegénynek megigazítottam haját. Felállt és fogat mosott, majd elment aludni. Tusolás után én is követtem példáját. Az éjszaka folyamán néhányszor kiment még Harry a fürdőbe. Reggel -ahogy este kérte- gyümölcsöket hoztam neki. Meg persze fájdalomcsillapítót és vizet is vittem neki.
-Jobban vagy?-kérdeztem amikor beléptem a szobába.
-Aligha-mondta rekedten.-Elég sokat voltam kint a fürdőben. 
-Ezt vedd be, én kimegyek és ellátom a többieket.-mondtam majd kimentem a konyhába és mindenkinek elkészítettem amit kért. 
-Jó reggelt!-jött le a lépcsőn Liam.
-Halkabban már ember, szétmegy a fejem.-nyivákolt Louis.
-Az durva volt amikor Louis sztriptíz táncolt az asztalon. Még videó is van a neten.-viccelte meg Liam.
-Ezt most nem mondod komolyan?-kérdezte lesokkoltam Louis és már nyúlt is a laptopjáért.
-Nyugi csak vicceltem.-mondta és Louis beleütött vállába.-De azért voltak durva dolgok.
-Mik?-kérdezte Zayn.
-Nem mondom el. Így jár az aki lerészegedik. -mondta Liam és felment a lépcsőn.
-Harry?-kérdezte Niall.
-A szobájába eszik.-mondtam és visszamentem az említetthez. Drágám elég nyúzott volt és rettentően másnapos.
-Emlékszel valamire az estéből?-kérdeztem reménykedve.
-A koccintás után még néhány kör és utána totális képszakadás.-mondta.
-Csak, hogy tudd, ki akartad venni a kezemből részegen Luxot.-mondtam.
-Ó ugye nem lett nagy baj?-kérdezte.
-Nem, de azért kérj bocsánatot szerintem. Én már írtam nekik SMS-t.
-Köszönöm.-mondta és megcsókolt. A fiúk ma is mennek Paulhoz. Harry letusolt és kiült a kertbe. Nem tudom milyen megfontolásból de ruhástul csobbant egyet a medencében. Kimentem és kérdőre vontam.
-Nem tudom miért, de ez most jól esett.-mondta és tovább úszkált. Hirtelen ötletből beugrottam hozzá a vízbe és megcsókoltam. 
-Már nem is fáj a fejem.-mondta büszkén Harry.
-Ennek örülök.-mondtam és kiszálltam a vízből.-Gyere mert nem sokára mennetek kell Paulhoz.-mondtam és barátommal együtt a fürdő felé vettük az irányt. Megtörölköztünk majd a srácok már készülődni is kezdtek. Mármost annyi dolguk van, mi lesz ha turnén lesznek?
-Harry én nem bírom majd nélküled a turné alatt.-mondtam szomorúan és megöleltem. Ő hajamba puszilt.
-Nyugi minden szabadnapomon találkozunk és minden nap beszélünk. Hétvégente még el is jöhetsz a koncertre.-mondta és kissé megnyugtatott.
-Rendben. Na most siessetek el ne késsetek.-mondtam és kinyitottam nekik az ajtót. Felhívtam Jesst, hogy menjünk el valahová és végül megbeszéltük, hogy hárman beülünk a Starbucks-ba. Hamar oda is értem Stephanie-val és vártunk Jessre. 
-Sziasztok!-köszöntött minket. -Hogy telt a nyaralás Dorothy?-kérdezte miközben rendeltünk egy-egy kávét.
-Remekül, Harry nagyon romantikus volt mindvégig. Rengeteg mindent csináltunk. Túráztunk, kipróbáltuk a bungee jumpingot, Harry motorcsónakját is használatba vettük és egyik este még buliztunk is.-mondtam és összenéztem Stephanie-val. Mindketten egyre gondoltunk. Nyeltem egyet és tovább folytattam a beszélgetést: 
-Neked, hogy telt ez az egy hét amikor nem találkoztunk?-kérdeztem.
-A srácokkal csak egyszer-kétszer találkoztam. A barátnőimmel is találkoztam egypárszor. Dolgoztam is szóval eltelt ez a hét is.
-Mit dolgozol?Még nem is említetted.-kérdezte Stephanie.
-Riporter vagyok egy tv-nél és emellett néha vállalok egy-egy modellmunkát. Olykor meghívnak divatbemutatóra és be kell mutatnom a tervező új kollekcióját.-válaszolt.
-Egyszer megnézhetnénk ha nem bánod.-mondtam.
-Rendben.-mondta a kielégítő választ Jess. Még rengeteget beszélgettünk, majd Harry értünk jött és miután Jesst elfuvaroztuk, mi is hazamentünk. A többiek már otthon voltak. Megebédeltünk. A délutánra semmit tervünk nem volt ezért csak élveztük ezt a napot, míg el nem kezdődik a turné. 

~Stephanie~

Ma jött el az a pillanat, hogy felhívjam a szüleimet arról, hogy maradhatok-e Londonban és, hogy elmehetek-e a turnéra. Niall szobájába mentem és elővettem a telefonom. Kifújtam a levegőt és tárcsáztam anyát. 
-Szia Anya. -szóltam bele.
-Szia Kincsem. Bírod még a médiát?-kérdezte.
-Igen el lehet viselni. Ti hogy vagytok?-kérdeztem vissza.
-Megvagyunk. Mikor fogsz visszajönni a nyaralásból?-kérdezte.
-Épp erről akartam beszélni veletek. Arról lenne szó, hogy ugye Dorothy-ék ideköltöztek és én is itt szeretnék maradni Londonba. Tudom nagy döntés meg minden, de itt a barátom és a barátnőm is...
-Itt pedig a családod-mondta anya amitől majdnem elkapott a sírás.
-Igen tudom és nagyon szeretlek titeket és mindig meglátogatnálak, de van egy jobb ötletem akár ide is költözhetnétek.-mondtam gondolván hátha ez beválik.
-Szívesen költöznék de anyut nem hagyhatom itt mert már beteg és vigyázni kell rá.-mondta ki és tudtam, hogy nem szabad erőltetnem mert mamának nagyon fontos most, hogy vigyázzanak rá.
-Rendben, akkor gondold meg, hogy itt maradhatok-e és majd hívj fel. Szia anya szeretlek.-mondtam és letettem. Kevés az esély arra, hogy itt maradjak, de valamit ki kell találnom. Mert az iskola nem gond, Dorothy is beiratkozott a testvériskolába. Mellette tudok dolgozni ha kell. Saját lakásom nincs de most is Niall-nél lakom, és ha véletlen úgy adódna akkor tudok bérelni házat. Kimentem a kertbe a többiekhez és beleültem Niall ölébe. A többiek beszélgettek, én pedig hallgattam őket. Majd este elmondom Niall-nek a beszélgetésemet anyuval. Bementem és csináltam pár szendvicset és mikor kivittem szinte már el is fogyott. Miután az uzsonna is megvolt, a fiúk úgy döntöttek, hogy elmennek kondizni. Mi is velük tartottunk, bár inkább csak a futópadot vettük igénybe. Jól elszórakoztunk. Későbbaz asztaliteniszt próbáltuk ki. Hamar eltelt az idő, ezért már távoznunk kellett. Niall-lel ettünk még aztán felmentünk a szobába.
-Niall felhívtam anyát, hogy maradhatok-e Londonba, meg ilyenek és még nem válaszolt.-mondtam szomorúan.
-És nem akar ideköltözni?-kérdezte reménnyel a szemében.
-Sajnos nem tudnak, mert mama beteg és vigyázni kell rá. Mondtam, hogy majd hívjon, hogy hogyan döntött de még nem hívott.-mondtam.
-Valamit kitalálunk, hogy itt maradhass.-mondta és megölelt.
-Köszönöm, hogy vagy nekem.-mondtam és megcsókoltam. Elvégeztük a teendőinket és elmentünk aludni...


Néhány kép a buliról:
Zayn és Baby Lux♥

Niall, Justin, Zayn :)


2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett, mint mindig*-* Egyszerűen elmondhatatlan, hogy milyen fantasztikusan írsz:) Így tovább! Várom a következőt:D by:Vivix<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, nagyon sokat jelentenek nekem ezek a megjegyzések :) Nem sokára jön az új rész♥

      Törlés