2013. május 29., szerda

22.rész: Sok volt ez így egy napra...

Kedves Olvasóim!
A facebook csoport még mindig létezik, lehet csatlakozni szívesen várok mindenkit.
Itt az új rész, ami remélem elnyeri tetszéseteket. Írhattok megjegyzést, feliratkozhattok nyugodtan. 
Nem húzom az időt, jó olvasást.
Encix :* 


-Igyunk a remek koncertre, a rajongókra és ránk.-mondta Liam pontban éjfélkor és mi koccintottunk is. Harry-től kaptam egy éjféli csókot, majd a házba mentünk és teendőink elvégzése után eltettük magunkat holnapra...

Reggel remekül ébredtem. Letudtuk az első koncertet is, ami nagyon jól sikerült. Az, hogy felmehettünk a színpadra felemelő élmény volt. Még mindig nem fogom fel, hogy a barátom a világ leghíresebb bandájának tagja. Az a sok rajongó mind odavan értük, de én és a többi lány itt vagyunk. Úristen! Eddig miért nem féltem a sok elvetemült rajongótól? Remélem azért a félelmem alaptalan. Harry még alszik, ezért legalább nem látja a félelmem kitörését. Felöltöztem és kimentem a konyhába megreggelizni. Niall már fent volt és épp egy óriásszendvicset majszolt.
-Jó reggelt!-köszöntöttem drága Niallt.
-Neked is. Mi újság veletek?-kérdezte.
-Megvagyunk. Ti?-kérdeztem.
-Mi is. Nem fogtok kibékülni Stephanie-val?-kérdezte. Na ettől tartottam. Niall annyira aranyos és most mit mondjak neki? Hogy a barátnője leszólt? Nem tudtam mit mondjak.
-Igaz, hogy már egy ideje, még mindig gondolkodnom kell a történteken.-mondtam.
-Min vesztetek össze? Csak mert Stephanie nem akarja elmondani.-kérdezte. Most ezt, hogy fogalmazzam meg szépen?
-Hát elmondta, hogy ti már...érted?-kérdeztem és bólintott.-Én is mondtam, hogy mi már a nyaraláson és azt mondta, hogy  idézem:"Olyan korán, hisz akkor ha voltatok két hetesek vagy kevesebb."-mondtam azon a hangszínen amelyiken ő mondta. Niall kicsit gondolkozott, majd ezt mondta:
-Hát erre nem nagyon lehet mit mondani. Nem mondom, hogy ezt szó nélkül kellett volna hagynod, de megbocsájtható szerintem.-hangsúlyozta ki a "szerintem" szót. 
-Igazad van, de tudod milyen szarul esett, hogy ezt mondta? Én sose mondtam volna rá ilyet. Ő elmondta nekem, hogy ti, hogy álltok és ezért én is elmondtam, mert tudtam megbízhatok benne.  Bár az se zavart volna nagyon, hogy elmondja a srácoknak, de itt most nem ez a lényeg. Elmondom neki és ő így fejti ki a véleményét? Ha így is gondolja akkor szerintem finomabban is közölhette volna. 
-Ebben igazad van, én inkább nem is avatkozok bele, mert a végén én leszek a rossz.-mondta és folytatta a szendvicsének evését. Én is elkészítettem magamnak a reggelim. Hamarosan Harry is felébredt és neki is csináltam gofrit. Megreggeliztünk és a fiúk már készültek is, mert valami fotózásra mennek. Én mára semmit nem terveztem, ezért felhívtam Em-et, hogy találkozunk-e. Meg is beszéltük, hogy elmegyünk a parkba. Elkészültem és elindultam. Közel volt a park, ezért gyalog mentem. Pár perc alatt ott is voltam és leültem egy padra várni. Nem tudom mennyi ideje ültem ott, de hirtelen hátulról valaki a vállamra tette a kezét. Ijedtemben megugrottam.
-Bocsi csak én vagyok.-mondta Em.
-Nem gond, szia. Mi újság?-kérdeztem.
-Szia, semmi sok megvagyunk Mike-kal. Ti?-kérdezett vissza.
-Mi is megvagyunk, de tudod meséltem Stephanie-ról, na vele még mindig rosszban vagyok. -mondtam és meséltem a történtekről. Ellátott pár jó tanáccsal, majd elmentünk megnézni a város nevezetességeit. Big Ben, London Eye és még sorolhatnám. Mióta itt lakom, már szinte minden nap elmegyek előttük, de annak idején ezek jelentették nekem a beteljesületlen álmot, hogy egyszer talán majd én is elsétálok előttük. Elhívtam, hogy nézze meg a fiúk koncertjét és elfogadta a meghívást. Úgyse ismeri még őket és a dalaikat, ezért erre most lesz alkalma. Végül hazakísértem, majd hívtam egy taxit mert siettem, hogy a fiúk elé tudjak menni a fotózásra, hogy meglepjem őket. Hamarosan ki is jöttek, de nem csak ők. Egy nő volt velük, akit közelről felismertem. Rita Ora. Nem ismerem, de mégsem bírom. 


Rita Ora
 -Sziasztok!-köszöntem és Harry-t megcsókoltam.,próbáltam nem tudomást venni Rita szúrós tekintetéről. 
-Amúgy Dorothy White vagyok...
-Aki a barátnőm és ő itt Rita Ora régi ismerősöm, aki szintén részt vett a fotózáson.-fejezte be amit elkezdtem Harry. Örültem, hogy tudatta vele, hogy ki vagyok, már ha a csókunkból nem esett le neki. 
-Rendben örülök, hogy megismerhetlek.-mondta. Nem hittem neki. Tudtommal régen sokat volt Harry-vel és gondolom alakult valami, de aztán nem jött össze. Gondolom mennyire örülhet a kiszemeltje barátnőjének? Jajj hagyjuk már. Próbálok vele kedves lenni, de csak úgy fogok viselkedni, ahogy ő velem. Na de végül elindultunk a házhoz és ő oda is jött velünk. Igazából nem értettem, de nem akartam szóvá tenni. 
-Sziasztok én megyek tovább. Puszi!-mondta Ora és elment. Ez lesz a gúnyneve: Ora. Aggodalmam szerencsére alaptalan lett. Bementünk a házba, megebédeltünk és a fiúk már nekünk -Stephanie-nak és nekem- adtak egy mini hangpróbát. Természetesen nagyon jó volt. A mai koncert is az O2 arénában lesz, csak most az emelvény le lesz eresztve. Fiúknak mára van meglepetésük a rajongók felé, amit már én is nagyon várok. A fiúk készülni kezdtek és mi is mert most a VIP részlegről nézzük végig a koncertet. Már nagyon várom, hogy milyen a rajongók közül nézni a fiúkra. Hogy milyen elérhetetlenek, akkor amikor mellettük van még több ezer directioner, akik ugyanúgy megőrülnek a fiúktól és szintén találkoznának velük. Az én álmom már beteljesült és ennek nagyon örülök. 
Álom...

Felöltöztem egy kényelmes, mégis szép ruhába és megigazítottam a sminkem.  A szettembe belevittem egy kis rózsaszínt és igaz, hogy nyár van, de mivel a koncert későn ér véget, ezért hosszú nadrágba megyek.  Megcsináltam a hajam, aminek egy részét feltűztem a többit hagytam szabadon. Már készen is voltam. A nappaliba leültem és vártam a többiekre. Hamarosan elkészültek a limuzin ma is értünk jött, majd elindultunk. Én Stephanie-val hátulról mentem a VIP részlegre. Mellesleg Stephanie-n egy fekete leggings és egy angliás póló volt. 
Dorothy ruha
Stephanie ruha
Kint már nagyon sok rajongó volt, de őket még nem engedték be. Így egy kicsit körülnézhettünk és innen az aréna még nagyobbnak tűnt. A hangpróba ma is meg volt tartva. Utána már kezdtek befelé zúdulni a rajongók. Hát a látvány lesokkolt. Körülbelül fél óra alatt már szinte az egész aréna megtelt. Em is idetalált és leült mellénk. 
-Sziasztok! Remélem nem késtem.-mondta Em.
-Szia, nem dehogy még nem kezdték el. Még vagy 10 perc.-válaszoltam. Ahogy gondoltam, körülbelül 10 perc múlva a zene elindult és a fiúk hamarosan a színpadra jöttek. Látszott rajtuk, hogy még három év után is azért izgulnak, nehogy elrontsanak valamit. Pedig nem fognak, én hiszek bennük. 
-Hello London! Örülünk, hogy ma is itt lehetünk és koncertet adhatunk a rajongóinknak. Örök hála! Na de kezdődjön is a koncert!!!!-kezdte el Zayn és a dal már ment is. Nagyon jól végigénekelték. A dalok tovább mentek míg nem Harry-t telibe nem találta egy tornacipő. Szegény a fájdalomtól összeesett és a földön feküdt percekig. Fel akartam hozzá menni, de a biztonságiak nem engedtek. Jó, hogy tudják, hogy a barátnője vagyok. 
Kicsit rossz kép, de a lényeg rajta van. 
A fiúk felsegítették, Harry kicsit "lazított" majd folytatódott a koncert. Szegénynek végig kell állnia a koncertet? Előre sajnálom. Amikor rám nézett, eltátogtam neki, hogy "jól vagy?" és ő bólintott. Kissé megnyugodtam. Miután az összes dal lement, Harry öt percre lement a színpadról, majd elszórakoztatták a rajongókat. 
-Hogy tetszik?-kérdeztem Em-től.
-Jók, szívesen hallgatom. -mondta a számomra megfelelő választ. Örültem, hogy neki is tetszik. 
-Tegnap ugye a barátnőink jöttek fel és most úgy döntöttünk, hogy a mai meglepetés az lesz, hogy a directionerek közül hívunk fel valakit. -mondta Harry. A rajongók még hangosabban sikítottak és ez már dobhártyaszaggató volt. Mindenhol ugráltak a fanok, hátha észreveszik őket. Végül a fiúk felhívtak egy lányt és ő felrohant. Amit ezután csinált azért legszívesebben megtéptem volna: nekifutott Harry-nek és megcsókolta. Harry eltolta magától a csajt.
-Ez mi volt?-kérdezte Harry. Láttam rajta, hogy legszívesebben üvöltene, de ez egy koncert több ezren vagyunk és még így is ez lesz a címlapsztori. 
-Egy csók.-mondta a lány egyszerűen. Harry kikapcsolta a mikrofont és úgy beszélt tovább. Hallani nem hallottuk, csak annyi történt, hogy a lány lement a színpadról.
-Most pedig valaki más nem szeretne feljönni?-kérdezte Harry.-Aki nem támad le.-Próbált viccet csinálni a történtekből, de a nézők már így is sokk hatása alatt voltak. Igazából én nem haragudtam Harry-re csak a csajra, de azt próbáltam nem kimutatni ennyi ember előtt.
-Jól vagy?-kérdezte Stephanie.
-Persze, csak legszívesebben megtépném a csajt, de tökéletesen jól vagyok.-mondtam nagy mosollyal az arcomon. A jókedvemet ez sem ronthatja el, ezért próbáltam élvezni a koncertet. A fiúk kiválasztottak egy lányt, aki feljöhetett a színpadra. Fel is jött, normálisan viselkedett, beszélt a fiúkkal majd le is ment. Gondolom nem akarta, hogy őt is leküldje Harry. Az órám már este 11 órát mutatott és a koncert hamarosan véget fog érni.  A fiúk még poénkodtak kicsit, majd elbúcsúztak és a backstagebe mentek ahol -mi- VIP-sok vártuk őket. Utoljára mi maradtunk, Em összeismerkedett velük, majd elindultunk haza éjfél körül -ismét. Em is jött velünk és hazavittük. A limuzinba ma is koccintottunk és az éjféli csók se maradhatott el. Fáradtan de elvégeztük a teendőinket és elmentünk a szobába.
-Ugye nem haragszol?-kérdezte Harry szomorúan.
-Nem dehogy csak a csaj tehet róla, amúgy mit mondtál neki?-kérdeztem vissza. 
-Az titok, de nyugi semmi durvát.
-Sok volt ez így egy napra. Fáj még?-kérdeztem.
-Nem annyira, kibírom. Jó éjt!-mondta és megcsókolt.
-Neked is!-mondtam és elaludtunk...

Még annyit szeretnék, hogy ugye tényleg megtörtént ez a cipős sztori, de az időpont és a helyszín se ugyanaz SZERINTEM. Lehet lesznek olyan turnéállomások ahol nem is jártak. És mint olvasható a blogom turnéja 2013. augusztus 1-jén kezdődik és ugye ott még nem járunk :D Na mindegy, írjatok megjegyzést♥

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett ez a rész IS ,és azért kicsit vicces ez a tornacipős incidens,persze csak utólag úgy h tudjuk Harrynek semmi baja. :D Siess a kövi résszel írónő :) *D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, hát vicces, bár akkor neki biztos rossz volt :D Sietek Írónő :)

      Törlés
  2. Természetesen tökéletes!*-* Csak így tovább!:)) by:Vivix<3

    VálaszTörlés
  3. Boldog szülinapot Enci!:)

    VálaszTörlés