2013. június 2., vasárnap

23.rész: Bemutatom a testőrödet, Brook-ot...

Kedves Olvasóim :3
Azt hiszem ez a rész hamar megíródott, ezért nem is húztam az időt. Remélem tetszeni fog nektek. Írjatok megjegyzést, nyomjatok a tetszik gombra vagy akár szavazatok a menüsávban a blogra. Ééés ha még nem vagytok rendszeres olvasók, akkor iratkozzatok fel bátran, annak csak örülök :) 
Jó olvasást ♥
Encix :* 

-Sok volt ez így egy napra. Fáj még?-kérdeztem.
-Nem annyira, kibírom. Jó éjt!-mondta és megcsókolt.
-Neked is!-mondtam és elaludtunk...

Ma reggel arra keltünk Harry-vel, hogy valaki kopogott. Megnéztem és már 10 óra volt, a srácoknak pedig fél 11-re oda kéne érniük egy interjúra.
-Harry, siess, fél óra múlva indultok. Addig csinálok neked reggelit.-mondtam és a konyhába mentem, gyorsan csináltam egy szendvicset, Harry addigra már el is készült.
-Jó gyors voltál. -mondtam és megcsókoltam, mert ez reggel elmaradt. Még volt pár percük a fiúknak ezért beültek tv-zni. Épp ők voltak a hírekben.
,,A One Direction újra turnén. Már a második koncertjükön is túl vannak és nagyon jól megy nekik. Kivéve két dolgot: Harry-t kényes pontján megdobták egy tornacipővel amitől összeesett.-Itt mutattak erről egy kisebb videót.- Ugyanezen a koncerten mikor felhívott Harry egy lányt a színpadra, ő nekifutott Harry-nek és megcsókolta. -Itt egy képpel támasztották alá a tényüket.-Kettejük között folytatott beszélgetés után a hölgy távozott a színpadról. Vajon mint szól ehhez Harry barátnője, Dorothy White? Eddig szakításról szó sincs, este együtt távoztak a helyszínről. Sok sikert nekik a további koncertekhez."-mondta be a műsorvezető és mindenki csak bambán nézte a képernyőt.
-Jó gyorsan terjednek a hírek.-eszméltem fel először.
-Hát az biztos. Ezek után se haragszol?-kérdezte.
-Harry ne lovagolj már ezen a témán, a lány csókolt meg nem? Hagyjuk az egészet.-mondtam és odamentem hozzá, majd megcsókoltam. A többiek tapsolni kezdtek.
-Na jó most már elég, itt a kocsi értünk.-mondta Liam, mi pedig elváltunk egymástól, adtam neki egy üveg narancslevet és hagytam, hogy menjenek az interjúra. Stephanie gyakorolt a gitárján én pedig a nappaliba ültem és gondolkodtam. Miről vajon? A barátságról. Stephanie nagyon jó barátom volt mindvégig és ezzel a baklövéssel nem szeretném elrontani ezt. Igaz megbántott, de el kell fogadnom a véleményét és átgondolni. Át is gondoltam és még mindig nem tartom korainak ami történt. Már csak össze kéne szednem a gondolataim és elé állni.

~Harry~
A kocsiból kiszálltunk és a stúdióba mentünk a hátsó ajtón. Megnézték, hogy nézünk ki, majd egy nő jött oda hozzánk.
-Sziasztok fiúk. Én Scarlet King vagyok, én vagyok a műsorvezető, velem kell majd beszélgetni. Amikor felinvitállak titeket a színpadra akkor, majd a kanapéra üljetek velem szemben. A beszélgetésünk után egyik dalotokat kell majd elénekelnetek és mehettek is. Maximum egy óra múlva végzünk. Rendben?-kérdezte.
-Rendben.-mondtuk egyszerre. Ittam egy kis narancslevet és a hölgy már be is ment a stúdióba. Hamarosan minket is megemlített ezért felmentünk. Tapsvihar fogadott minket.
-Sziasztok srácok! Mi újság veletek?-kérdezte Scarlet.
-Szia, jól vagyunk. A turnék elkezdődtek, mi pedig ezerrel nyomjuk. -válaszoltam.
-Mi történt a tegnapi koncerten Harry?-kérdezett. Na de jó, most komolyan meséljem el, hogy hozzám vágtak egy tornacipőt?
-Először énekeltem és hirtelen egy kényes pontomon landolt egy tornacipő. Én pedig összeestem. Másodszor pedig egy rajongó felfutott a színpadra és megcsókolt...-kezdtem bele.
-Ehhez mit szólt a barátnőd?-kérdezte. Nem tud leszakadni a témáról?
-Megbeszéltük és nincs semmi gond köztünk.-mondtam. Ezt nem fogom részletezni.
-Akkor jó. Sok boldogságot nektek.-mondta.-Louis igaz, hogy szingli vagy?-kérdezte.
-Igen igaz.-mondta és a nézők hangos tapssal és huhogással díjazták a kijelentését.
-A rajongók örülhetnek, mert a One Direction egyik tagja, Louis Tomlinson újra szingli. Louis, lehetne esélye nálad egy rajongónak?-kérdezte.
-Lehet róla szó, ha nem sikítozik amikor meglát, meg ilyenek. -mondta Louis. Örülök, hogy a legjobb barátom, aki majdnem a testvérem, boldog szingliként is.
-Niall ti hogy vagytok?-kérdezte a műsorvezető most szőke barátunkat.
-Remekül megvagyunk.-válaszolt.
-Tud annyit főzni Stephanie, hogy elég legyen neked?-kérdezte.
-Általában a lányok mindannyiunkra főznek elég nagy adagot, de van, hogy Harry is főz.-erre a nézők huhogni kezdtek.
-Igaz ez Harry?-kérdezett engem.
-Igen van, hogy én is főzök/sütök és nem azért, mert muszáj, hanem mert élvezem. -mondtam.
-Niall, barátnődet múltkor lencsevégre kapták, amikor épp gitározik és énekel. Ezen a pályán szeretne elindulni?-kérdezte.
-Nemrég kezdett el gitározni és énekelni. További információkat viszont még nem árulhatok el.-válaszolt helyesen Niall. Nem kell szerintem, hogy tudják, hogy lehet új gitárosunk lesz. Mondjuk arról még nem beszéltünk, hogy a gitárosunkkal, Sandy-vel mi lesz. Én nagyon bírom, nem akarom "kirúgatni". Nem is érdemelné meg, mert nagyon jól gitározik. A legjobb szerintem az lesz, ha két gitárossal fogunk együtt dolgozni.
-Harry?-kérdezte a műsorvezető.
-Igen?-eszméltem fel a gondolatmenetemből.
-Azt kérdeztem, hogy jöhet-e az éneklés?-ismételte meg a kérdését. De ciki.
-Persze jöhet. -mondtam és láttam, hogy Niall alig tudja visszatartani a röhögését. Felálltunk és kicsit hátrébb mentünk. A Little Things dallama elindult és Zayn szólója elindult. Majd Liam szólója következett. Ez így ment a tovább. A dal véget ért, mi meghajoltunk.
-Nagyon jó volt. Köszönjük, hogy itt voltatok velünk, sziasztok!-köszönt el a műsorvezető.
-Mi köszönjük, sziasztok!-mondtuk egyszerre és integettünk. Lementünk a színpadról a színfalak mögé és a kijárat felé mentünk. 3 testőr jött velünk: Bob, Greg és Max.
-Szia Bob, tudtál beszélni a kollégáddal, hogy lenne-e Dorothy testőre?-kérdeztem.
-Szia Harry. Beszéltem vele és érdekli az ajánlatod. Azt mondta, hogy szervezzek nektek egy találkozót.
-Rendben. Nekem ma és holnap jó, utána már megyünk Skóciába.
-Oké, akkor megbeszélem vele, hogy neki mikor jó. Majd hívlak. Amúgy hogy vagytok?
-Köszi megvagyunk, te hogy vagy?-kérdeztem vissza.
-Jól vagyok.-válaszolt. Beültünk a kocsiba és hazamentünk. Otthon furcsa jelenet fogadott minket: Stephanie és Dorothy egymást ölelve sírtak.
-Sziasztok! Minden oké?-kérdeztem meglepetten.
-Igen most már minden rendben van újra.-válaszolt Dorothy.

~Dorothy~
Stephanie-nak elmondtam amit akartam és kibékültünk. Kicsit elérzékenyültünk, a fiúk pedig épp ekkor jöttek haza. Harry kicsit aggódott, de semmi oka nem volt rá. A barátságunk már majdnem tökéletes. Stephanie-val megbeszéltem, hogy találkozzunk ma Em-mel. Beleegyezett, én pedig felhívtam Em-et aki örömmel találkozna velünk. Harry egy testőrrel találkozik, aki lehet elvállalja, hogy vigyáz rám. Ez olyan mintha ovis lennék. Mindegy Harry nagyon szeretné, hogy biztonságban legyek és érte mindent. A csajokkal a közeli plázába igyekeztünk, felfrissíteni a ruhatárunkat. Em vett egy színes rövidnadrágot, ami lila és rózsaszín és egy gyűrűt amin bajusz van. Nekem nagyon tetszett.
Em nadrágja

Em gyűrűje


 Stephanie egy masnis telefontokot, egy karkötőszettet és egy szintén masnis ruhát.  Szerintem ezek is nagyon jók, illenek Stephanie-hoz.
Stephanie ruhája *-*


Stephanie karkötőszettje
Stephanie telefontokja


Én egy szegecses mellényre, egy telefontokra és egy bajuszos fülhallgatóra tettem szert.

Dorothy fülhallgatója
Dorothy szegecses mellénye


Dorothy telefontokja
Miután megvettük amit szerettünk volna, beültünk kávézni a Starbucks-ba. Közben egy jót beszélgettünk és szerintem Stephanie és Em megkedvelték egymást. Remélem jól kijönnek majd egymással, mert számomra mindketten fontosak és nem akarok viszályt. Ezután taxiba ültünk és előbb Em szállt ki és ment haza, majd mi is kiszálltunk a taxiból. A fiúk otthon voltak. Harry egy férfivel beszélgetett.
-Sziasztok!-köszöntem úgy általánosságban.
-Szia Dorothy. Bemutatom a testőrödet, Brook-ot.-mondta Harry. Szóval ő lesz a testőröm.
-Szia Brook vagyok, te pedig biztosan Dorothy.
-Szia igen, örvendek a szerencsének.-mondtam. Brook, hasonló mint Bob. Magas, kigyúrt pasas. Belsőleg még nem tudom összehasonlítani őket. Itt marad, hogy megismerjen minket. Sokat beszélgettünk vele és irtó jó humora van. Nagyon kedves, csupa szív ember. Biztos nagyon jóban leszünk. Estig volt nálunk, majd hazament.
-Harry mennyibe fog nekem kerülni?-kérdeztem.
-Neked semmibe.-mondta.
-De szeretném kifizetni.-mondtam.
-Nem, nem fogod. Egy hónap próbaidőn lesz és ha megfelel akkor szerződtetjük. -mondta.
-Rendben. De olyan rossz, hogy szinte te tartasz el.-mondtam szomorúan.-Tök szánalmas vagyok.
-Dehogy vagy az. Örülök, hogy gondoskodhatok rólad. De ha ennyire akarsz, akkor vállalj munkát.-mondta nevetve.
-Majd szeptemberben keresek, mert addig úgyse tudnék dolgozni. Vacsorázunk?-kérdeztem.
-Igen persze. -mondta és benézett a hűtőbe. -Spagetti jó lesz?-kérdezte.
-Tökéletes.-Harry és spagetti? Legjobb összeállítás. Harry megterített és megvacsoráztunk. Még kicsit néztük a tv-t, majd elvégeztük a dolgainkat és a szobába mentünk. Harry az ágyra tett és megcsókolt. Többször egymás után. Ilyenkor már nem lehet megálljt parancsolni.
-Itt és most akarom veled.-mondta Harry és innentől már tényleg nem volt megállás...

~A részleteket a perverz fantáziátokra bízom ;)

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett ez a rész is, a vége is :D. Siess a kövivel írónő! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó!!^^ ÉS jó hamar:) Perverz fantázia*-* hm..meg volt..xd Köszönjük, hogy ilyen jókat írsz nekünk:$$ Imádunk!<3 By:Vivix<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) hát nekem is van :$hát nem tudom mit mondjak...szívesen xd én is imádlak titeket<3

      Törlés