2013. június 5., szerda

24. rész: Csak barátok...

Kedves Olvasóim!
Itt az új rész, remélem tetszik stb. Nem mondom el amit szoktam úgy is tudjátok: megjegyzés+tetszik gomb+szavazás :) Legközelebb hétvégén leszek, mert kirándulunk♥ Szurkoljatok, hogy ne essen az eső :) 
Jó olvasást: Encix ♥ 

Még kicsit néztük a tv-t, majd elvégeztük a dolgainkat és a szobába mentünk. Harry az ágyra tett és megcsókolt. Többször egymás után. Ilyenkor már nem lehet megálljt parancsolni.
-Itt és most akarom veled.-mondta Harry és innentől már tényleg nem volt megállás...

Reggel fáradtan ébredtem ezután az éjszaka után. Harry is hamarosan felébredt és arcunkon levakarhatatlan mosoly volt. Harry annyira mosolygott, hogy a gödröcskéi is látszottak. Rendbe raktuk az ágyat és környékét, majd felöltöztünk és kimentünk a konyhába. Megreggeliztünk és beültünk a nappaliba. Elég késő volt, de a többiek még nem voltak fent. Kicsit meg is lepődtünk, de inkább nem foglalkoztunk vele. Harry-nek csörgött a telefonja ezért felvette. Egy hosszas beszélgetés után letette.
-Anya hívott és meghívott minket és a szüleidet ebédre.-mondta Harry. Boldog voltam, hogy megismerik egymást.
-Rendben felhívom anyuékat, hogy jönnek-e.-Majd én is beszéltem anyuval és szívesen eljönnek velünk.
-Beleegyezett.-mondtam boldogan. Harry is örült. Megöleltük egymást, majd Harry megcsókolt. Holnap után irány Skócia, Glasgow! Már nagyon várom. Most a hónap 3. napja van és hetedikén leszünk egy hónaposak. Már ez az egy hónap is nagyon jó volt, mi lesz ezek után? Azt hiszem ennél jobb már nem is lehetne. A többiek is felkeltek. Elég komásak voltak.
-Jó reggelt! Hogy aludtatok?-kérdeztem.
-Neked is! Miattatok nem tudtam aludni.-nyafogott Louis. Hoppá. Arcom egyre vörösebb lett és ráadásul a többiek még rá is tettek egy lapáttal. Harry egyáltalán nem volt zavarba, hisz ő férfi. Inkább a szobánkba mentem és kiválasztottam a ruhám, amibe az ebédre megyek. A választásom egy olyan ruhára esett, ami elegáns, de azért kényelmes is egy ebédhez. A színe is gyönyörű.

Dorothy ruha
Indulás előtt még volt két órám, ezért kicsit kiültem a kertbe pihenni. Harry jött velem és együtt ültünk szótlanul a nyugágyon.
-Kíváncsi leszek, hogy kijönnek-e majd egymással a szüleink.-mondtam ki a gondolataimat.
-Szerintem biztosan.  De azért reménykedjünk.-válaszolt. Fejem vállára döntöttem és úgy pihentem tovább...

Miután kipihentem magam elkezdtem készülődni. Felöltöztem, megcsináltam a sminkem és a hajam is. Tovább készülődtem, majd kimentem a nappaliba ahol Harry már várt rám. Ő is elegánsan volt felöltözve. Hamarosan csöngettek és az ajtóban a szüleim álltak. Beengedtem őket és nem sokkal utána már indultunk is Harry autójával. Apa ragaszkodott hozzá, hogy ő vezessen, de végül megadta magát így Harry ült a kormány mögé. Én pedig az anyósülésre. A szüleim hátul, de nem bánták szerintem. Az autó elindult és mi nézelődtünk. Szerencsére kínos csend nem volt. Sokat beszélgettünk, aminek örültem, mert igazából most találkoznak először anyuék Harry-vel. Piros lámpánál Harry nagy vigyorral kezét a lábamra tette. Rosszalló pillantással néztem rá, mert ugye a szüleim mögöttünk ülnek. Gyorsan el is vette a kezét.
Dél tájt megérkeztünk Holmes Chapel-be. Harry csöngetett be, bár van kulcsa, de szerinte így eredetibb. 
-Sziasztok! Gyertek be!-mondta Anne. Bementünk és helyet foglaltunk a nappaliban.
-Én Harry anyukája vagyok, Anne, a párom pedig Robin.-mondta és szüleink kezet fogtak.
-Én Erica vagyok, férjem pedig Stephen.-mutatkozott be anya is. (Lehet rosszul tudom, de a Stephen az István név angol megfelelője.) 
-Még sül a hús, de hamarosan kész lesz.-mondta Anne és elkezdtünk beszélgetni, ismerkedni. Egy remek napnak néztünk elébe...

~Stephanie~ 
Niall ma még nem tervezett semmit a mai napra ezért megkérdeztem, mit csináljunk.
-Szerintem elmehetnénk a szüleidhez ha nem gond.-monda és én boldog voltam. Csak kicsit furcsálltam, hogy nem a szüleihez akar menni. 
-Mehetünk, de ha akarod akkor a te családodhoz is mehetünk.-mondtam.
-Nem előbb szeretném megismerni a családodat.-válaszolt.
-Miért?-kérdeztem.
-Azért, mert szeretnélek a szüleimnek úgy bemutatni, hogy már minden rendben. Hogy a szüleid is bírnak engem és mi is jól megvagyunk.
-Ja értem. Gondolom nem szeretnéd, hogy csalódjanak.-válaszoltam.
-Igen, már rengetegszer csalódtam ezen a téren én is és ők is és ezt nem szeretném, ha még egyszer átélnék.-válaszolt.
-Rendben akkor irány Magyarország!!-mondtam és felhívtam a szüleim. Beleegyeztek a látogatásunkba. Együtt megnéztük a Budapest felé menő járatokat és le is foglaltunk 2 jegyet. 1-kor indul és bő három óra múlva már ott is leszünk. Addig pedig gyakorlok. Beültünk a szobába és Niall próbált tanítani nekem egy másik dalt. Az alapokat már elsajátítottam és emellett ugye a Moments-t is. 

Niall nagyon segítőkész, így persze könnyebb megtanulni. Gyakorlás közben megéheztünk, ezért kerestünk valamit a hűtőben és ettünk.  Nem tudtam tovább gyakorolni, mert indulnunk kellett. Beszálltunk a taxiba és a reptérre mentünk. Az ellenőrzések után a padon ülve beszélgettünk. Hamarosan jött is a repülő és mi Budapest felé vettük az irányt...

Niall-lel a repülőúton végignéztünk egy filmet és már oda is értünk. Így nagyon rövidnek tűnt ez a két és fél óra. Beültünk egy sárga taxiba, megadtam a címet, majd a szüleim háza felé vettük az irányt. Közben mindent amit láttunk megmutattam Niall-nek. Elég jó környéken lakunk, ezért nagyon tetszett neki.
-Nagyon tetszik a város.-mondta Niall ámuldozva.-Máskor is jöhetnénk ide, akár nyaralni is.-mondta én pedig boldog voltam, hogy szívesen jönne ide. A taxi leparkolt és kiszálltunk. Csengettem és anyu nyitott ajtót. Boldogan megöleltem, legutóbb amikor itt jártam, akkor Dorothy-val voltam és az csúnyán végződött. De szerintem azóta minden rendben. Bementünk, ahol apa várt minket. Megölelt, majd bemutatkoztak egymásnak Niall-lel. Körbevezettem Niall-t a házba, majd leültünk a nappaliba és beszélgettünk. Mivel még csak 4 óra volt nem vacsoráztunk. Bár a konyhából már finom illatok jöttek ki. Szegény Niall már biztos éhes. Sokat beszélgettünk és szerintem nagyon jól kijönnek majd egymással. Még rengeteget beszélgettünk, majd a vacsora elkészült. Megvacsoráztunk, majd még ezután is beszélgettünk. Késő este elmentünk fürödni és a szobámban aludtunk. Az ágyamon alig fértünk el, ezért szorosan egymás mellé bújtunk. Így aludni a legjobb...

~Louis~
Niall és Stephanie Budapesten, Harry-ék Holmes Chapelben, Liam Danielle-nél van Lokival és Zayn elment Perrievel a vidámparkba. Egyedül maradtam itthon. Kiültem a kertbe, majd inkább a nappaliba mentem tv-zni. Ekkor csöngettek. Nagy nehezen feltápászkodtam és ajtót nyitottam. Eleanor volt. Kissé már unom, hogy folyton valami gondja van.
-Szia.-köszöntem.
-Szia. Bejöhetek?-kérdezte. Bólintottam és beengedtem. Leültünk a nappaliba, hoztam neki narancslevet.
-Többiek?-kérdezte. Elmondtam neki, hogy ki merre jár.-Láttam az interjútokat a tv-ben, szóval szingli vagy...-mondta.
-Igen az vagyok és nem hiszem, hogy ez hamarosan megváltozna.-válaszoltam a számomra megfelelő választ. Nem tudom, hogy neki ez tetszik-e, de ha nem hát nem.

-Biztosan vagy benne? -kérdezte. Kissé meglepődtem kérdésén és bizonytalanul, de bólintottam. A következő pillanatok viszont nagyon is biztosak voltak. Eleanor felém közelít, megáll, majd mivel nem ellenkeztem ezért megcsókolt. Jó, hogy nem ellenkeztem, hisz lefagytam. Nagyon jó volt újra megcsókolni. Újra érezni őt. Tudom, hogy ami köztünk volt az nem fog elmúlni. Visszacsókoltam és kezem derekára tettem. Nagyon lassan, de lehúztam pólóját. Majd ő is az enyémet. Rám hasalt és úgy csókolt tovább...

~később~
Egymás mellett feküdtünk a kanapén és gondolkoztunk.
-Most nem tudom mit mondjak.-mondta Eleanor.
-Én se, tisztázzuk a kettőnk kapcsolatát.- mondtam.-Miért támadtál le?
-Nem tudom, de te sem ellenkeztél.
-Persze mivel egy gyenge pillanatomban voltam.-magamnak sem akartam bevallani, hogy ez több annál. -Csak barátok.
-Csak barátok.-értett velem együtt. Bár én nem szívesen mondtam, de ha ő is így gondolja akkor mindegy.
Míg Eleanor felöltözött én kimentem a konyhába. Igaz, hogy most voltunk együtt,de az csak egy véletlen volt. Egy gyenge pillanatomban elkapott és én nem ellenkeztem. Nem tudom, hogy ez csak kifogás-e de nem akarok magamnak hazudni. Visszamentem Eleanor-hoz, aki már fel volt öltözve.
-Ez meg sem történt.-mondtam, miközben pont az ellenkezőjét gondoltam. Ő bólintott, de gondolom, hogy ha ő "támadott" le akkor azért mégsem volt véletlen. Kiengedtem és ő már ment is. Leültem a nappaliba és gondolkodtam. Arra jutottam, hogy hülye vagyok. Idegességemben belevertem az asztalba. Hogy lehetek ilyen béna? A lány, akit szeretek itt volt és én csak hagytam elmenni. Keresgéltem az asztalon valamit, amivel elterelhetném a figyelmem. Egy cetlit találtam. Elolvastam és elképedtem azon ami rajta volt...

~Dorothy~
Remekül éreztem magamat a családommal. Igen, ők már a családom. Harry szülei nekem nagyon fontos részei az életemnek. Szerintem kedvelnek, aminek nagyon örülök. Azt hiszem jól megleszünk mi hatan. Gemma ma nem volt ott, de ő is nagyon kedves és remekül el lehet vele beszélgetni. Az ebéd nagyon finom volt. Bementünk Harry szobájába és nézelődtünk. Egy levelet találtunk, amit anyukájának írt:

Még estig ott maradtunk, de utána mentünk. A visszafelé úton már apa vezetett. Mi, Harry-vel hátul ültünk. Hamarosan apuék kiszálltak, majd mi még tovább mentünk. Csak Louis volt otthon. Elég rossz hangulatban volt.
-Szia Louis. Van valami baj?-kérdeztem. Talán a fiúk közül ő áll a legközelebb hozzám, Harry után. Meg persze Niall is, főleg Stephanie miatt. De mindenkit imádok.
-Sziasztok. Hát van, de hagyjuk.-mondta.
-Rendben, azért szólj ha van valami, vagy ha mégis el akarod mondani. -mondtam. Szegényt rossz szomorúnak látni. Tudom Harry testvérének tartja, ezért ő is rosszul érzi magát. Be is mentem a szobába, hátha Harry-nek elmondja a baját.  Bent ültem egy ideje és unalmamban inkább bedugtam a fülembe a fülhallgatót és hanyatt fekve az ágyon zenét hallgattam csukott szemmel. Így a legjobb. Később bejött Harry, hogy menjünk enni. Megvacsoráztunk. Zayn és Perrie hazajöttek, utánuk pedig Liam is.
-Niall és Stephanie?-kérdeztem.
-Budapesten vannak, csak holnap jönnek vissza.-válaszolt Louis. Kicsit furcsálltam, de nekem mindegy. Fura, hogy Stephanie nem is említette. Remélem jól érzik magukat. Hamarosan mindenki nyugovóra tért, ezért mi is elkészültünk és elmentünk aludni...

~Mellesleg nem tudok angolul és a fordító elég rossz, ezért nem igazán tudom mit jelent a levél  Aki tudja írja meg komiba :) 

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett!!*-* Jó kirándulást!:DD Remélem nem fog esni az eső, ahol kirándulunk..xdd <3 By: Vivix;D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Én is remélem, neked is jó kirándulást..xd <3

      Törlés