2013. június 21., péntek

25.rész: Egy jó buliból kórház...

Kedves Olvasóim :)
FONTOS!!!Nagyon sajnálom, hogy ilyen sokat késtem de higgyétek el, volt rá okom. Elkezdtem írni a részt, de valahogyan eltűnt és ezért kezdhettem újra. Másrészt pedig kaptam egy kritikát, amit lehet már említettem, de még egyszer elmondom, hogy elbizonytalanított. A szavazás sem állt fényesen, fölényben volt a nem tetszik szavazat. A kritikus szerint a blog külseje unalmas, ezért hát változtattam rajta. A fejlécet lecseréltem és vittem bele egy kis színt. Remélem tetszik nektek. A másik, pedig a kritikus szerint a sztori sablonos, amivel egyetértek, de próbálom megváltoztatni. Ez az első blogom, és nem lesz minden egyből tökéletes. Remélem késésem miatt sem pártoltok el mellőlem és továbbra is olvasni fogjátok a blogom. Emellett viszont a látogatottság nagyon megnőtt aminek kifejezetten örülök. Két díjat is kaptam, amiket a díjak menüpontban tudtok megtekinteni. Ha kérdésetek van nyugodtan írjatok. Kárpótlásul egy elég hosszú részt írtam, remélem meg lesztek vele elégedve. Nem tudom ki mit gondol róla, de én valahogy nem szeretném részletezni a párok szexuális életét. 15 évesen nem szeretnék még erről írni és ezt remélem megértitek.Ez kicsit hosszú lett, de fontos volt.
Jó olvasást nektek :*

-Budapesten vannak, csak holnap jönnek vissza.-válaszolt Louis. Kicsit furcsálltam, de nekem mindegy. Fura, hogy Stephanie nem is említette. Remélem jól érzik magukat. Hamarosan mindenki nyugovóra tért, ezért mi is elkészültünk és elmentünk aludni...

Reggel felébredtem és boldog voltam, hogy a fiúknak még egy szabadnapjuk van. Holnap pedig a koncert Glasgowba lesz. Lementem a nappaliba és köszöntem a többieknek. Reggelit csináltam magunknak,ezután beültünk tv-zni a szobába. Majd felvettem egy mindennapi ruhát, a nyárra gondolva egy farmer térdnadrágot és egy pólót amin batman van. Kissé furcsa lehet ennyi idősen, de nekem tetszik.  Harry már elkezdett bepakolni egy bőröndbe, és hamarosan végzett is. Már rutinosan pakol. Milyen rossz lehet mindig máshol lenni, ritkán találkozni a családdal, barátokkal. De sajnos ez az ára ennek a szakmának. Most egy hónapig én is így leszek, de nem a hírnév miatt, hanem Harry-ért. Utána pedig befejezem a sulit. Ha addig nem lesz megfelelő munkám, akkor továbbtanulok. De ezt majd egy év múlva újra átgondolom. Most pedig én is pakolok, hogy ne később kelljen. Elmentünk anyához a kutyával. Becsengettünk és már ajtót is nyitottak. Nagyon tetszett nekik a kutya. Elmondtam, hogy nem tudunk róla gondoskodni és csodák csodájára, anya elvállalta, hogy vigyázz rá. Sosem szerette igazán a kutyákat, de szerintem nem akarta kitenni az utcára. Nekik úgyis nagy a kertjük, ott ellesz. Na ezt is elintéztük és most mehetünk is vissza hozzánk. Elhagytuk anyáék gyönyörű házát és hazasétáltunk. Majd szeptemberbe visszajövök a kutyáért. Most pedig fürdőruhát vettünk fel és a kertbe mentünk, mert úgy gondoltuk jó lenne egy kicsit hűsölni. Nagyon jól esett ebben a melegben. Csak úszkáltunk a vízben és nézelődtünk. Hintaágy, asztal, székek, szomszédok, pázsit és a garázs látható. Nagyon szép kert, bár ez a kertész érdeme, mivel a fiúk nem mindig tudnák gondozni. Majd szeptemberben én is kezelésbe veszem. Igaz mindent szeptemberre tervezek, de ebben a hónapban nem lesz rá időm, főleg, hogy nem is itt leszünk. De akkor majd mindent megcsinálok. Most pedig elmegyünk Harry-vel kondizni, mert kicsit elhanyagoltuk magunkat, legalábbis én biztos. De Harry még így is izmos. Bepakoltam egy sporttáskába és mehettünk is. Most Brook jött velünk aminek kifejezetten örültem, mert meg kéne ismernem. Igaz, már volt nálunk egyszer, de az nem volt elég. Nem akarok vele olyan lenni, mintha nekem dolgozna, hanem mint egy barát, aki mellesleg a testőröm, de az mellékes. Még mindig furcsának tartom, hogy Harry mellett nekem is minden lépésemet figyelik. Az internet tele van a fiúkkal és ezáltal velünk is. Ez a testőr dolog is olyan fura nekem. Bár nem zavar annyira, mert Harry miatt viselem el, mert ő akarja  biztonságom. Szerintem a végén még jóba leszek Brook-kal. Egy autó jött értünk és beszálltunk mindhárman. Az út alatt beszélgettünk egy kicsit, majd hamar odaértünk. Bementünk az edzőterembe és egyből az öltözők felé indultunk. Bementem az egyik fülkébe és csuktam volna be az ajtót, de Harry bejött velem. 
-Hé! Ez az én fülkém.-mondtam durcásan.
-Sajnálom, de mindegyik foglalt és ne akard, hogy máshova menjek öltözni.-mondta.
-Rendben, de így nem férek el.-mondtam. Igazából elfértem, de jól húzni az agyát. Beállt a sarokba, hogy elférjek. Elkezdtem öltözni, de szégyellős vagyok ezért abbahagytam.
-Na mire vársz?-kérdezte.
-Szégyellős vagyok.-mondtam kínosan. Az arcom egyre vörösebb lehetett.
-Ne szégyelld magad gyönyörű vagy. Előttem meg főleg ne.-mondta és adott egy puszit a homlokomra. 
-Nem vagyok gyönyörű.-mondtam mert így gondoltam.
-Nekem te vagy a leggyönyörűbb.-válaszolt én pedig megcsókoltam. Ő áttért a nyakam csókolására, majd kiszívta azt. Szóval megjelölt. Rendben ezt még visszakapja. Nagy nehezen felöltöztem, majd ő is átöltözött. Nem tudtam megállni, hogy ne pillantsak kockás hasára. Ezt ő észre is vette és ezért még jobban vörösödtem. Felvette felsőjét és kijöttünk az öltözőkből. Kicsit sokáig tartott míg felöltöztünk. Brook ránk várt és szegényt sajnálom, amiért ránk kell vigyáznia. Bementünk a terembe és én a futópadra mentem, míg Harry valahova máshova. Bedugtam a fülhallgatóm és hallgattam egy kis zenét. Attól mindig kitartóbb vagyok és küzdök. Épp egy Taylor Swift szám ment. Titkon egyik kedvencem, de ugye Harry-vel volt közös ügyük. Neki sosem említem és ő pedig nem szokott beszélni a volt barátnőiről. Mivel már elég időt töltöttem futással, ezért átmentem a haspadhoz. Elég fárasztó volt és rám is jött  nevetés. Hátradőltem és nem tudtam felkelni. Harry nevét próbáltam kiabálni és ő hamar ott is termett. Felhúzott és én meg akartam jutalmazni egy puszival. De ő elhúzta magát. Hozott egy szivacsot és azon kellett felüléseket csinálnom, minden egyes felülés után kaptam egy puszit. Így nagyon sokat meg tudtam csinálni. Mondhatni élveztem az edzést. Még Harry elment edzeni én inkább pingpongoztam. Mivel nem volt kivel, ezért egy idegen fiúval játszottam. Lila pólóban és fekete térdnadrágban volt. Haja össze-vissza állt, de mégsem azt a tényt keltette, hogy kócos. Nagyon kedves volt. Bár észrevettem rajta valami furát, valahogy úgy éreztem, hogy meleg. Inkább nem kérdeztem rá, mert ha mégsem az elég nagy égés lett volna. Na mindegy játszottunk pár kört, majd amikor elköszönt, addig két puszit. 
-Na szia drága. Majd hívj fel!-mondta. Harry már itt volt és majdnem nekiment a srácnak amiért így viselkedett. Annyira nem is volt gáz, főleg, hogy meleg. 
-Nyugi, nyugi nem érdekelnek a nők, meleg vagyok.-mondta büszkén. Harry kicsit visszafogta magát és inkább mögém állt. Most már én féltettem őt. Ez hülyén hangzik, de így van. Egy ilyen jó pasit ki ne akarna megkapni? Na mindegy elköszönt és már ment is. Nekünk is letelt az időnk ezért letusoltunk, átöltöztünk -most külön öltözőben- és a kocsival elhajtottunk. Még messziről láttuk a srácot -nevén Andyt-, hogy egy másik fiúval sétálgat. Látszott rajtuk, hogy szerelmesek és ez mindkettőnket megnyugtatott. Arra gondoltam, hogy Brook maradhatna velünk késői ebédre. Igen már elmúlt két óra és még nem ebédeltünk. Meg is említettem neki, és szívesen elfogadta az ajánlatomat. Kiszálltunk a kocsiból s míg Brook leparkolt, addig bementünk és a többieknek elmondtuk, hogy Brook velünk ebédel. Ők kijelentették, hogy már ettek, ezért hárman maradtunk. Megterítettem és asztalhoz ültünk. Stephanie főzött és még maradt nekünk is. Megebédeltünk és közben jót beszélgettünk. Marasztaltam Brook-ot, hogy maradjon még, de sajnos nem tudott.
-Be kell mennem a kórházba meglátogatni az édesanyámat. Sziasztok.-mondta szomorúan.
-Rendben mond meg neki, hogy jobbulást kívánunk.Szia.-Nem akartam faggatni, hogy mi a baja, nem akartam, hogy még rosszabbul érezze magát. A kocsival kiparkolt és már indult is. Ezután a fiúk csináltak egy ustream-et, amibe mi is szerepeltünk. Harry megosztotta twitteren ezért hamarosan rengeteg nézőnk lett. Kicsit izgultam, mert azért nem szoktam meg, hogy ennyien nézik, hogy miket csinálunk. Elhelyezkedtünk a kanapén és hülyéskedtünk. Kérdéseket tettek fel és mi készségesen válaszoltunk. Közben elmentem a konyhába és felhívtam Jess-t, mert már nagyon régen találkoztunk.  Azt mondta, hogy most át tud jönni, ezért meglepem azzal, hogy ő is benne lesz az ustream-ben. Hamarosan ide is jött és mikor csengettek kimentem és beengedtem.
-Sziasztok!-mondta a többieknek jó hangosan. Majd leült közénk, és akkor vette észre, hogy adásban van. Kicsit meglepődött, majd szikrákat szórt a szemével felém. Én csak jót nevettem rajta, mindenkinek kijár egy kis hírnév. Eltátogtam neki egy "bocsi"-t és folytattuk a műsort. Körülbelül egy órán át zajlott ez. 
-Köszönjük, hogy minket néztetek, legközelebb Glasgow-ból jövünk. Sziasztok!-köszönt el Liam, majd integettünk. Odamentem Jess-hez és megölelgettem. Megbeszéltem vele, hogy marad vacsorára és felhívtam Em-et, hogy ők is jöjjenek át. Beleegyeztek. Így leszünk egy páran: a srácok, Eleanor, Perrie, Danielle, Jess, Em, Mike, Stephanie és én. Tudtommal 13-an leszünk. 
-13 embernek terítsünk.-mondtam és elindultam a konyhába. Harry felvilágosított, hogy mások is jönnek. Liam legjobb barátja, Andy és Harry legjobb barátja Ed. Velük még nem találkoztam, de szerintem jóban leszünk. 
-Hívjuk meg Justint!Légyszi!-mondta Niall kiskutya szemekkel. Nagyon imádja Justin Bieber-t és már többször találkoztak. 
-Rendben elhívom.-mondtam és bediktálták a számát. Megnyomtam a zöld gombot és kicsöngött. Kicsit izgultam, mert lehet nem is tudja ki vagyok. Felvette és beleszólt.
-Szia Justin.  Én Dorothy White vagyok, Harry Styles barátnője. Szeretnénk meghívni a fiúkhoz egy vacsorára.
- Szia. Harry már mesélt rólad. Rendben mikor lesz a vacsora?
-Ma 6 körül.-mondtam. Remélem ráér, mert szeretném megismerni.
-Oké ott leszek, de most leteszlek szia.-mondta és lerakott. Niall már nógatott, hogy mondjam el, hogy jön-e. Kisebb unszolásra elmondtam ő pedig örömében ugrált és éljenzett. Látszik, hogy nagy rajongó, még könyve is van a srácról. Stephanie már nagyban főzött, ezért besegítettem neki. Ebédet is ő főzte, ezért muszáj nekem is segítenem, mert nem hagyhatok mindent rá. Hamar kész lettünk a taco-val. Harry kedvenc étele és a többiek is szeretik. A végleges létszám 16, ezért úgy terítettünk, hogy mindenki elférjen. A fiúk elmentek piáért és hasonlókért. Igaz hirtelen jött az ötlet, hogy jöjjenek át vacsorára, de miért ne? Mivel már idő volt, ezért elkezdtünk készülődni. Felvettem a kiválasztott szettemet és kisminkeltem magamat. 
A sminkem fekete füstös volt, de mégis volt benne egy kis krém szín, hogy illjen a felsőmhöz. A hajam kontyba raktam és csak pár szálat hagytam szabadon. Készen is voltam.  Nem tartott annyira sokáig mint gondoltam, ezért még volt időm kicsit rendezkedni. A kanapét kicsit hátrébb toltam és az asztalt oldalra toltam. Erre elhelyeztem a piákat. Harry elővette a hifit és elhelyeztük egy asztalon. Már jöhettek is a vendégek. Először Eleanor jött és miután mindenkit végigpuszilt -Louis-t is- helyett foglalt a kanapén. Utána Danielle és Perrie együtt érkezett. Majd Em és Mike.  Ed Harry nagy örömére megérkezett. Ők ketten leültek és beszélgettek. Andy Liam-mel jött, mert ő épp nem volt itthon. Utoljára Justin érkezett meg, akihez Niall rögtön odament, hogy üdvözölje. Mivel mindenki itt volt, ezért egy kisebb bevezető után asztalhoz is ültünk. Míg elfogyasztottuk a taco-t rengeteget beszélgettünk. Észrevettem, hogy Louis és Eleanor egymással szemben ült és elég gyakran egymásra pillantottak. Vacsora után Eleanor elment a fürdőbe megigazítani a sminkjét, Louis pedig rejtelmesen eltűnt. Kicsit gyanús volt, de nem foglalkoztunk vele. Nagyon jól elszórakoztunk. A zene elindult és sokan a kialakított táncparkettre mentek párjaikkal. A lassú zenénél Harry felkért egy táncra és én vele tartottam. Nagyon romantikus volt, ahogy egymás szemébe néztünk és kizártuk a külvilágot. 
-Szeretlek-mondta Harry. Erre nem mondtam semmit csak szenvedélyesen megcsókoltam. Ezt a gyönyörű pillanatot az zavarta meg, hogy Jess sírva futott le a lépcsőn, majd kirohant az ajtón és maga után becsapta. Utánafutottam és út közben felszedtem a magassarkúját, ami a földön hevert. Már majdnem utolértem, de egy kisebb gödörbe érve kifordult a bokám. Nagyon fájt, de a barátom miatt tovább szökdeltem.
-Jessi állj meg!-mondtam és ő hátranézett. Mivel csak én voltam, ezért megállt és felém jött. 
-Mi történt?-kérdeztem. Egy darabig némán hallgatott és összeszedte gondolatait. 
-Felmentem megkeresni a mosdót. Nem tudtam melyik ajtó az, ezért mindbe benyitottam. Hát rosszul tettem. Az egyik ajtó mögött Louis és Eleanor volt és nagyban csókolóztak az ágyon. Én szeretem Őt.-mondta. Úristen, ezt sosem gondoltam volna, hogy szerelmes. Méghozzá Louis Tomlinson-ba. 
-Nagyon sajnálom. Majd beszélek vele.-mondta.
-Kérlek ne mond el senkinek.-mondta. Megbeszéltük, hogy mit mondunk a többieknek, majd visszamentünk. Vagyis én visszaugráltam. Közben Jess-t felvilágosítottam, hogy kiment a bokám. Segített bemenni a házba.  Harry már kint állt az ajtóba és Louis-val beszélgetett. Mikor észrevett minket odajött. Louis bűnbánóan nézett a kisírt szemű lányra.
-Mi a baj?-kérdezte. Elmondtam, hogy mi történt a bokámmal.-Elviszlek a kórházba lehet, hogy eltört. -mondta.  Eközben Jess próbált bemenni, de Louis beszélni szeretett volna vele.
-Ne most.-mondta és sikeresen bement. Mi is bementünk, majd miután elmeséltük Jess-vel,, hogy mi történt, Harry-vel kocsiba ültünk és a gyorsan a kórházba mentünk. Harry nagyon gyorsan vezetett és rá is szóltam, mert már túllépte a határt. Valamennyire lelassított, de még mindig gyorsan ment. Inkább ráhagytam és nem foglalkoztam vele. A bokám még mindig nagyon fájt. Sajnáltam, hogy ott kellett hagynom ezt a jó bulit, de azért remélem a többiek élvezik.
-Harry majd felhívod a többieket, hogy nyugodtan bulizzanak nélkülünk?-mondtam, ő bólintott. Leparkoltunk és Harry-t átkarolva mentem be a portára. Ott eligazítottak és mi a röntgen elé mentünk. Megcsapott az a jellegzetes kórház szag és kirázott a hideg. Mivel nagyon untuk magunkat, ezért Harry hozott egy újságot és azt néztük. A legfrissebb hírekkel szolgált az újság és persze a srácok is benne voltak. 
 Louis Tomlinson újra kapcsolatban?
A napokban készült képek azt bizonyítják, hogy Louis Tomlinson (21) és Eleanor Calder (21) együtt volt a banda házán. Pár képen még az is látszik, ahogyan csókolóznak. További információkat még nem tudunk, de hamarosan fény derül a kapcsolatukra. Önök szerint együtt vannak?
Mindketten meglepődtünk ezen a híren. Tehát igazat mondott Jess. Akkor is csókolóztak és most is. 
-Nekem Jess azt mondta, hogy most is csókolóztak.-mondtam. 
-Igen most is. De miért rohant ki Jess?-kérdezte. Sejtelmesen ránéztem.-Ja, szóval szerelmes. 
-Pontosan, nem tudod, hogy Louis most mit érez?-kérdeztem. 
-Szereti Eleanor-t de nem annyira mint régen. Jess-ről pedig nem beszélt. -mondta. Ezt a témát kiveséztük ezért tovább olvastuk a híreket. Még volt szó rólunk is, hogy a rajongók ellenére én még mindig bírom a felhajtást és még együtt vagyunk. Nem volt semmi olyan hír, ami számunkra nem lett volna igaz. Harry hozott két kávét és azt megittuk. Már egy óra is eltelt amikor végre szólítottak. Harry bekísért és én leültem az orvossal szemben. Elmondtam mi a problémám, majd megröntgenezte a bokám. Sajnos el volt törve, ezért tett rá egy gipszet. Irtózatosan fájt, ahogy helyrerakták a csontomat. Legalább fél órát voltam bent. Mivel nem volt mankóm, ezért egy kerekes székben vittek ki. Majd Harry beültetett az anyósülésre és már mehettünk is. A rádió halkan szólt, ezért tudtunk mellette beszélgetni.
-Nagyon rossz volt nézni, ahogyan helyrerakják a csontodat.-vallotta be Harry.
-Nekem se volt kellemes, de már nem fáj. Csak viszket.-nevettem el magamat.  Már otthon is voltunk és már kilenc óra felé járt. A többiek még nagyban buliztak, aminek örültem, mert attól, hogy én nem tudok attól ők még élvezzék az estét. Mivel elég fáradt voltam ezért inkább felmentem a szobámba twitterezni. Elounor trend volt, és ez elég meglepő volt. Mindenki szeretné, ha együtt lennének. De mégis ott egy ember, egy ember aki emiatt fog szomorkodni és sírni. Egy ember aki Jess. Harry bejött a szobába, ezért mondtam neki, hogy hívja fel Louis-t. Hamarosan fel is jött és leült mellém az ágyra. Megmutattam neki a trendeket és először meglepődött majd kifejezéstelen arccal nézte a telefont. 
-A másik pedig, hogy újságban láttam rólatok lesifotót, amin a házban csókolóztok. Jess állítása szerint most is megtörtént. Ezért szeretnélek megkérdezni Louis, hogy ti most együtt vagytok?-kérdeztem. 
-Nem vagyis nem tudom. -válaszolt bizonytalanul. 
-Szereted még?-kérdeztem. Először nem tudta mit mondjon, majd belekezdett:
-Szeretem Őt, de ez már más mint régen. A szakításunk okáról, még csak Harry-nek meséltem, de most téged is beavatlak. Kapcsolatunk során kezdtünk egymástól eltávolodni és ez nagyon rossz volt. Már nem romantikáztunk és nem csináltunk szinte semmit. Valahogy nem bírtuk és mindkettőnk rosszul döntött. Egy nap elmentem leinni magamat, amiért már ilyen rossz a magánéletem és találkoztam egy lánnyal. Felmentem hozzá és megtörtént aminek nem kellett volna. Aznap este felhívtam El-t és elmeséltem neki. Ő is bevallottam amit ő tett.Őt most nem akarom beócsárolni, szóval azt nem mondom el. Megbeszéltük, hogy ez így nem lesz jó és közös megegyezéssel szakítottunk. Aztán jött Jess. Nagyon kedves volt velem és meg tudott nevettetni annak ellenére, hogy a legszomorúbb napjaimat éltem. Egyszerűen úgy éreztem hiányzik a másik felem. De Jess, ő más volt. Valamit éreztem iránta. Mivel még csak most szakítottunk, ezért nem akartam közeledni más lány felé. Ezért nem intézkedtem, kettőnk érdekében, pedig tudatnom kellett volna vele az érzéseimet. Ez nem történt meg. Teltek a napok és már alig találkoztam Jess-vel. Eleanor-ral pedig egyáltalán nem. Kezdtek az érzéseim gyengülni. Miután bejelentettem, hogy szingli vagyok, El átjött és rákérdezett, hogy igaz-e. Természetesen igaz volt, de neki ez nem volt jó ezért megcsókolt. Végül a kanapén kötöttünk ki. Ezután megbeszéltük, hogy ezek ellenére is csak barátok vagyunk és elment. De egy cetlit hagyott nekem, amin az állt, hogy találkozzunk a koncert után nála. Nem tudtam mire vélni, de eldöntöttem, hogy majd elmegyek. Viszont most utánamentem a fürdőbe. Gondoltam ha már itt van, akkor beszéljük meg. Persze ez sem úgy végződött ahogy terveztem és amikor Jess bejött már éppen csókolóztunk.-mondta el érzéseit és én nagyon meglepődtem. 
-Rendben ezek után is átmész hozzá a koncert után?-kérdeztem.
-Nem tudom.-válaszolt. 
-Hát igazából nem nagyon tudok tanácsot adni, csak annyit tudok mondani, hogy gondolt át mindkét lány felé az érzéseidet és csak utána lépj.-mondtam és ő bólintott majd kiment. Harry bejött és mivel már neki is elmesélte, ezért nem kellett beszámolnom a dolgokról. A gipsz miatt Harry segített fürdeni, bár kissé szégyellős vagyok, de nem maradhattam koszosan. Utána ő is megfürdött majd egymás karjaiban elaludtunk...

Megjegyzés+feliratkozás+tetszik gomb+ szavazás!!! :) 

8 megjegyzés:

  1. Bocsi, hogy csak most, de nem voltam gép közelben és nem volt túl sok időm.:// Na mindegy a lényeg, hogy nagyon jó! Imádom ahogy írsz..:) Fantasztikus, remélem nem foglalkozol a gonosz negatív idióta emberekkel akik semmit nem érnek el de név nélkül oltogatnak..:)) Aki fontos neked annak tetszik és ez a lényeg:) Imádlak!<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem gond :) köszönöm, ez most nagyon jól esett :) próbálok velük nem foglalkozni :) örülök, hogy van akinek tetszik :) én is imádlak <3

      Törlés
  2. Szia!
    Egy általad ismeretlen lány vagyok, aki lelkes olvasója a blogodnak. (Gondolatban tegyél be a rendszeres olvasók közé).:)
    Olvastam a kritikát, amit kaptál és szerintem teljesen alaptalan. Szerintem a kinézetnek jót tett, hogy egy kicsit felfrissült, de ne változtasd meg a stílusod. Szerintem úgy jobb, ha több ember szempontjából írsz, főleg, hogy nekem Louis a kedvencem.
    Gratulálok az íráshoz, szerintem nagyon jó író lennél. Üdv: Fanny <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Fanny <3 köszönöm szépen szavaidat nagyon jól esnek, kedvedért a következő részben lesz Louis szemszögéből is :) örülök a +1 olvasómnak ez számomra rengeteget jelent :)
      Köszönöm mégegyszer <3

      Törlés
  3. Szerintem is nagyon szép lett a blog kinézete (ami eddig se volt csunya) es nagyon tehetseges vagy (es vegre talan el is hiszed :) ) nekem oszinten mindenhogy tetszik tobb es egy szemszogbol is es en is csak annyit tudok mondani hogy ne torodj a negativ kommentelokkel es a nevtelenul bedzologatokkal :) tovabbi sok sikert irono :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, örülök, hogy tetszik :) Próbálok nem törődni velük :) Neked is sok sikert írónő :) <3

      Törlés