2013. július 6., szombat

28. rész: A rajongó

Sziasztok!
Már vagy egy hete nem volt új rész, de közben sok minden történt a bloggal kapcsolatban, amit megosztanék veletek. Először is a kinézet megváltozott, ahogy ezt már írtam az előző bejegyzésben. A névváltoztatás is megesett, azért mert nem napló és nem is őrült. Nem jutott eszembe jobb név, de azt hiszem, ez a cím illik hozzá a legjobban. De ez majd kiderül a sztori végén. ;) Fejlécet már rendeltem, és remélem hamarosan kész lesz. Itt egy rövidebb rész, valahogy most ehhez a naphoz nem volt mit írnom. De azt hiszem azért elég hosszú lett. Most nem tettem hozzá képet, valahogy most így jobban tetszik. Ha sikerül a következő részeket már új profilról fogom írni, de nem mondhatom biztosra. Ennek a körülményeit majd később elmondom. Ennyi lennék mára, jó olvasást.
Komizni, szavazni, lájkolni és feliratkozni ér :) 

~Dorothy~
Reggel egyből kipattant a szemem és már keltem is fel. Rosszul tettem, mert kissé megszédültem, ezért inkább visszadőltem. Nagyon finom illatok jöttek a konyhából, és én persze - amennyire a lábam engedte -siettem a konyhába. Stephanie a tűzhely előtt állt és omlettet készített. Köszöntem neki, majd a pultnál ülve vártam meg, hogy elkészüljön. Miután kész lett, asztalhoz ültünk és megreggeliztünk. Nagyon finom volt, Stephanie jó szakács. Evés után siettem át a mellettünk lévő szobába. Nem vettem át a pizsamám mert annyira kíváncsi voltam.  Csöngettem, és Harry nyitott ajtót. Ő már felébredt, de Louist én keltettem fel. Harry-nek adtam egy csókot, majd Louis elé álltam.
- Mesélj Louis mi volt tegnap? - kérdeztem. Szegény még fel se ébredt, de már faggatom.
- Várjál már, még fel se keltem - mondta dörmögő, goromba hangon. Egyáltalán nem sértett meg, mert én se örülök ha felriasztanak. Lehúztam róla a takarót és gyorsan vissza is tettem, mert Louis meztelenül alszik.
- Ő...hát...szóval...most inkább megyek, ha felöltöztél visszajövök - mondtam kínosan és kimentem a folyosóra. Istenem, hogy lehetek ilyen szerencsétlen, ez nagyon égő. Vajon Harry-t nem zavarja? Bementem a szobámba és elmeséltem Stephanie-nak mi is történt az imént. Ő csak egy jót nevetett rajtam. Még mindig kínosan éreztem magam, ez irtó ciki. Kopogtak az ajtón, Stephanie ment ki ajtót nyitni. Niall állt az ajtóban egy vörös rózsával a kezében. Stephanie az ölébe ugrott és megcsókolta, majd elvette a rózsát. Nagyon aranyosak voltak együtt. Niall szólt, hogy Harry hív. Lassan sétáltam ki és álltam az ajtó elé, majd bekopogtam és csak miután szóltak akkor nyitottam be óvatosan. Szemem elé tettem a kezem és úgy kérdeztem meg:
- Van rajtatok ruha? - kérdeztem, ők pedig kiröhögtek. Valaki felém közeledett, lehámozta kezeimet arcomról, majd megölelt, Harry ölelése a legjobb. Persze mindkettejükön volt ruha, ezért el is kezdtem faggatni Louis-t.
- Nyugi, tisztáztuk és utána csak beszélgettünk - mondta hadarva. - Csak közbe Paul felhívott és lecseszett.
- Az nem gond - mondtam hanyagul és hanyatt dőltem az ágyukon. -Kényelmes. Most pedig gondolkodj Jessi-n - mondtam és ő kissé elkomorodott. Nem tudtam mire vélni ezt, de nem foglalkoztam vele.
Mai napon még itt maradunk, és csak a harmadik nap reggelén indulunk. Mára városnézést terveztünk, meg egy kis medencézést.
- Mikor indulunk várost nézni? - kérdeztem a fiúktól.
- Elvileg kilenckor - mondta Harry és megnéztem a telefonom, még fél órám van. Minden szobába bementem és szóltam, hogy siessenek. Bementem a mi lakásunkba, ahol Stephanie és Niall enyelegtek a nappaliban. Niall már ment is, ezért mi is elkészültünk. Egy zöld rövidnadrágot vettem fel, egy fehér ujjatlannal és egy topánkával. A hajam felkontyoltam, mert ebbe a melegbe úgyis csak melegítene. Felvettem a napszemüvegem, a táskám és már készen is voltam. Kimentem a folyosóra és bevártam a többieket. Zayn-re kicsit várni kellett, de elkészült és a haja is tökéletesen állt. Paul és a testőrök most nem jönnek, ezért azt csináltunk amit akartunk. Kimentünk a szállodából és egy turistabuszra szálltunk fel. Már innen is mesésen nézett ki Glasgow. Azok a tipikus angol házak és telefonfülkék mindenhol. Körbevitt minket az egész városon és közben mesélt a látnivalókról az idegenvezető. Ezután megebédeltünk egy helyi étteremben, imádom Anglia konyháját, egyszerűen mesés. Ebéd után a szállásra mentünk és medencéztünk. Felvettem az új fürdőruhám és Stephanie társaságában lementem az udvarra. A fiúk már ott voltak és fürödtek. Holnap lesz a hónapfordulónk és ki kell valamit találnom. De ezt majd később este felé. Bementünk mi is a medencébe és szórakoztunk. A szálloda kerítésén kívül állt pár rajongó és lesifotós, de nem törődtünk velük. Estére már teli lesz az internet a fiúk félmeztelen fotóikkal. Annak idején mi is azt nézegettük és elolvadtunk. De most itt vagyunk velük, és bármikor megcsodálhatjuk kidolgozott felsőtestüket. Bármelyik rajongónak lehet esélye a fiúknál, de azért nem adom ilyen könnyen Harry-t. Louis pedig hagy gondolkodjon az érzésein. Tehát mindenkinek foglalt a szíve, de mindegy. Négy óra körül járhatott az idő amikor kijöttem a vízből. Kicsit kiültem az árnyékba és vártam a többieket. Eszembe jutott egy nagyon jó ötlet a holnappal kapcsolatban, de ahhoz el kell mennem vásárolni. Stephanie-t kihívtam a vízből és megkértem jöjjön el velem shoppingolni. Nekik is holnap lesz a hónapfordulójuk ezért ő is bevásárol. Felmentünk a lakásunkba és felöltöztünk. Elmentünk a legközelebbi üzlethez és elkezdtünk nézelődni. Bementünk egy fehérnemű boltba és vettem egy szexi fekete csipkés fehérneműt. Stephanie itt nem vett semmit, ezért tovább is mentünk. Csak úgy vettünk magunknak pár ruhát, de utána tényleg kerestük amiért jöttünk. Egyik polcon megláttam egy párnát és egyből tudtam, hogy azt meg kell vennem. Szív alakú volt és rá volt írva, hogy I love you. Be is tettem a kosárba és mehettünk tovább.  Stephanie pólót csináltatott, az egyikre az volt írva, hogy: I love Stephanie, a másikra pedig: My Boyfriend is Niall Horan, i love you. Nagyon aranyos pólók voltak. Miután végeztünk visszamentünk a hotelhez, ahol a fiúk a bejáratnál autogramot  osztottak. Mi elrejtve az ajándékokat siettünk a lakásunkra és elraktuk amit vettünk. Lementünk a hallba és nem akartunk zavarni, de végül egy rajongó kihívott minket. Nagyon kedves volt, azt mondta mi vagyunk a példaképe. Adtunk neki autogramot és csináltunk vele fényképet. Ezután már többen odamertek jönni és hasonlóan cselekedtek. Egy lány kivételével, ő odajött hozzánk és kérdéseket tett fel nekünk.
- Tudtad, hogy Harry megcsal? - kérdezte az állítólagos rajongó.
- Miért csalna meg? Meg szerintem én jobban ismerem őt, és többet vagyok vele mint te - mondtam. Próbáltam higgadtnak látszani, de ez elég nehéz volt.
- Jó bunkó vagy - mondta és azzal Stephanie-hoz ment.
- Nem akartam bunkó lenni, csak ismertettem a tényeket, nem tehetek róla, ha neked ez már bunkóság. Én próbálok a rajongókkal kedves lenni, hogy legalább fogadják el, hogy együtt vagyunk, de nehogy azt hidd, hogy ez könnyű - mondtam. Rám se hederítve kérdezte tovább Stephanie-t.
- Tudod lehet, hogy megszerezted Niall-t, de meg is kell tartanod és én nem fogom megkönnyíteni a dolgodat - közölte Stephanie-val aki totál ledermedten állt és nem tudott megszólalni. Ekkor betelt a pohár a fiúknál is és próbálták kedvesen elküldeni a lányt.
- Figyelj tudom, hogy rajongó vagy, de kérlek menj el, ne akarj balhét, szeretnénk kedvesek lenni a rajongókkal, de őket - mutatott ránk - senki sem bánthatja - közölte Harry ridegen.
- Majd meglátjuk - mondta a lány fenyegetve és elviharzott.
- Szép kis rajongó - mondtuk egyszerre. Mindenki elment és mi végre bemehettünk a szobánkba. A fiúk most hozzánk jöttek át és a nappaliban telepedtünk le. Kicsit megviselt amit a lány mondott, de próbáltam mosolyt csalni az arcomra. Harry ölébe ültem és úgy hallgattam a fiúk hülyeségét. Louis most nem volt formában, helyette inkább Niall szórakoztatott minket. Ahogy nevetett, valahogy én is sokkal jobban éreztem magamat, nagyjából elfelejtettem a történteket. Már későre járt amikor kopogtak az ajtón, majd Paul jött be pizsamában. Majdnem elnevettem magamat, de sikerült uralkodnom magamon.
- Gyerekek, ideje aludni, már így is késő van, a szomszédok alszanak, és én is próbálok - mondta és kiment. Harry adott egy csókot és távoztak is. Lefürödtem, megmostam a fogam, felvettem a pizsamám és szinte az ágyra estem olyan fáradt voltam. Nem volt időm átgondolni a napot, rögvest elnyomott az álom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése