2014. február 1., szombat

61.rész: Orokke

Kedves Olvasók!
Újabb résszel szolgálhatok nektek, remélem elnyeri a tetszéseteket. A cím direkt van ékezet nélkül írva, de ez kiderül a történetből. Louis része pedig direkt lett jelen időbe írva. Nem ma akartam kirakni az új részt, de aztán rájöttem, hogy mivel ma van Harry szülinapja ezért igazán megérdemli. Nagyon boldog szülinapot szeretnék kívánni a mi kis főszereplőnknek, aki ma lett 20 éves. El sem hiszem! Bár a tegnap kijött Midnight Memories klipjükben nem látszik, hogy már elmúltak 18, de mindegy is, mert mi így szeretjük őket. Nagyon besírtam a klippen, nagyon hülyék, érdemes megnézni.  Még egyszer boldog szülinapot kívánok Harry-nek, aki a kedvencem a bandában és egyben a blog főszereplője♥! Jó olvasást. xx L*encii.~

Másfél hónapja vagyunk Harry-vel boldog jegyesek. Még mindig mosolyt csal az arcomra, ahogy visszaemlékezek a koncertre. Ahogy folyton a gyűrűmet lestem, észrevettem, hogy a gyémánt szélén szívecskék vannak. Nagyon aranyos volt. Sajnos áprilisban indulnak a fiúk turnézni, így nem lesznek itt, amikor leérettségizünk Stephanie-val. A szalagavató már vagy egy hónapja volt, de sajnos nem Harry lett a párom a keringőnél. Lehetett volna, de én magam döntöttem így, mert nem lett volna jó, ha a sulit ellepi a sajtó. Így hát az egyik legjobb fiúbarátomat választottam, Dant. A szünetben nem igazán beszéltünk, de végül ő kért meg, hogy legyek a párja. A szalagavató remek volt, Dan-nel rengeteget készültünk ketten is a táncra. Igaz emiatt, már egyből jött a sajtó, hogy csalom a vőlegényem, de nem érdekelt. Amúgy is Harry már találkozott Dan-nel. Bírják egymást, azt hiszem. Rettentő nagy port kavart a lánykérés, mind a sajtóban, mind a suliban. Igen még nem vagyok 18, de nem érdekel, ez nem korfüggő. A legrosszabbat hagytam a végére: a szüleim nem igazán vannak most jóba, anya egy időre elment New Yorkba, valami munkaügyben, de nem igyekszik hazajönni. Apu mindenben mellettem állt, és ez nagyon zavarta anyut, mert például apu megengedte, hogy varrassak infinity tetoválást a csuklómra, ahogyan Harry is. Nagyon tetszik, bár anyu nem örült neki. Aztán a lánykérésről is csak apu tudott, anyu nem egyezett volna bele, de hát az apától kell elkérni a lányt, tehát Harry nem csinált hülyeséget. Szóval, ha véletlenül elválnak a szüleim, akkor az egésznek én leszek az oka. Nagyon örülök neki, de mindegy.

Miután mindezt végiggondoltam fáradtan keltem ki az ágyból. Harry saját lakásán vagyunk mindketten, mert ma van Valentin nap és az egész napot együtt töltjük. A többiekről nem sokat tudok: Danielle és Liam elmentek a karácsonyra kapott síelésre, ahogyan Perrie és Zayn pedig Párizsba. Niall és Stephanie elmentek Budapestre, nagyon aranyosak. Ők már múltkor felhasználták a masszázst, amit tőlünk kaptak. Louis pedig a banda házban van, sajnos egyedül. Kicsit féltem, hogy mit fog csinálni, de ahogy tudunk, megyünk is vissza hozzá. Ami minket illet, visszaadtuk Zayn-nek az üres csoki festékes üveget. Amit Niall-től kaptam szakácskönyv, abból már megcsináltam néhány receptet, de szerintem egy év alatt nem fogom befejezni. A mai napra nem terveztünk semmi különöset Harry-vel, nem fogunk kimozdulni, csak filmeket nézünk, hülyéskedünk, főzünk, de a lényeg, hogy együtt leszünk. Harry még aludt, ezért előkotortam a fényképezőmet a fiókból, majd lőttem róla néhány képet. Közben felébredt és morcosan nézett rám, amiért felkeltettem. Adtam neki egy csókot, majd visszafeküdtem mellé, és a mellkasába temettem arcomat. Mélyen beszívtam az illatát, majd lábunkat összekulcsoltam. Néhány perc múlva már csak egyenletes szuszogását lehetett hallani, ezért, hogy újra felébresszem, csókot leheltem ajkaira.  Morogva húzta ránk a takarót, mire a sötétben megkerestem haját, és játszani kezdtem vele. Abbahagytam és fel akartam állni, mire hirtelen visszahúzott kezeimnél fogva, ezáltal ráestem. Nyögött egyet a hirtelen jött súly miatt, ezért felálltam és lerángattam róla a takarót, hogy keljen már fel. Megdörzsölte szemeit, majd hirtelen pattant fel az ágyról. Kicsit megszédült, ezért erősen fogtam meg karját, nehogy elessen. Lebattyogtunk a lépcsőn, és amíg ő leült a pulthoz, és ráhajtotta fejét, én reggelit csináltam. Nem vittem túlzásba, ezért csak összedobtam néhány szendvicset. Bementem vele a nappaliba és Harry-t is húztam magam után. Letelepedtünk a kanapéra, majd ő a fáradtságra hivatkozva, fejét ölembe hajtotta. Ettem néhány szendvicset, a többit pedig az asztalra tettem, hátha Harry megeszi.

- Ennyire fáradt vagy? – kérdeztem, miközben haját kezdtem el simogatni. Csak morgott egyet, ezért nem is foglalkoztam vele, hanem bekapcsoltam a tv-t, és valami romantikus filmet néztem, ami nem rég kezdődhetett. Nagyon aranyos film volt, félpercenként szólaltam meg, hogy „de cuki, istenem”, vagy, hogy „csókold meg”, „tudtam, hogy megcsókolod” és hasonlók. Remélem, Harry elég mélyen aludt ahhoz, hogy ezeket az ömlengéseket ne hallja. 
- Harry most már igazán felkelhetnél lassan 11 óra lesz – figyelmeztettem, mire kinyitotta szemeit, rám nézett, majd vissza is csukta. – Jól van, akkor nem kapod meg az ajándékod – mondtam megsértődve, mire kipattantak szemei és felült.
- Ajándék? – kérdezte izgatottan, mire csak a tv-re néztem és nem válaszoltam. Beállt a tv és közém egy szál alsóban, ami nem igazán zavart, de nem tudtam az arcára figyelni. Leguggolt elém, és bevetette a kiskutyaszemeket. Megsimítottam arcát, majd megszólaltam:
- Majd később megkapod, most csináljunk képeket – mondtam izgatottan. Felmentem a gépemért, és leültünk a kanapéra, majd mindenféle fejet vágva lefotóztam magunkat. Ezután lehoztam az állványt és beállítottam időzítőre. Majd Harry-vel a nappali közepére álltunk, mire felkapott az ölébe és megcsókolt. Ellőttünk jó néhány szerelmes és dilis képet, közben rengeteget nevettem. Nagyon jól éreztem magam, pedig semmi különöset nem csináltunk, csak fotókat magunkról. Ezután felöltöztünk rendes ruhába, mert eddig pizsamába voltunk. Felvettük a Zayn-től kapott Mr. és Mrs mickey egeres pulcsit. Lementünk a konyhába és először főztünk együtt magyar ételt. Húsleves és pörkölt mellett döntöttem, mert azt biztosan szeretni fogja. Miután jó pár órát szenvedtünk, hogy elkészüljön, asztalhoz ültünk és elfogyasztottuk. Jó volt látni Harry elégedett arcát, ahogyan eszik. Örültem, hogy nem ragaszkodik az angol konyhához. Miután ezzel is megvoltunk, felmentünk a szobájába és beszélgettünk. Majd elkezdtük átadni egymásnak az ajándékát. Először én adtam neki oda. Nem nagy ajándék, de személyre szóló. Egy dögcédula, amibe belevésettem egy dátumot és egy szót: 2013. július 10. Örökké. Ekkor jöttünk össze. Az örökké-ben pedig az a különleges, hogy magyarul van beleírva. Nagyon kíváncsi vagyok a reakciójára. Szerintem egy dögcédula igaz, hogy úgymond nyaklánc, de mégis igazán fiús. Ezen kívül még egy dolgot kap, de az még titok. Odaadtam neki a kis dobozt, majd kinyitotta, először a dögcédulát kezdte vizslatni, majd próbálta elolvasni a magyar szót:
- orokke? – kérdezte meg, mire nevetnem kellett.
- Örökké, annyit jelent forever – magyaráztam meg neki. Párszor még mondogatta, hogy orokke, orokke, majd kivette a másik ajándékot is. Egy kis zsák volt, amiben zsetonok vannak. Ezeken a zsetonokon különböző dolgok vannak írva, mint például: a reggelit az ágyba kérem, csókolj meg, masszírozz meg, ölelj meg, tégy magadévá, szeretgess meg, fürdess meg, főzz nekem és a bónusz. A bónusz-nál bármelyiket fel lehet használni. Mindegyiket egyszer lehet használni, viszont bármikor. Az interneten lehetett ilyet kapni, de én inkább kézzel csináltam. Huncut mosoly ült ki arcára, mikor végignézte a kártyákat. Hirtelen megcsókolt, mire mosolyra húzódott a szám. Nagyon aranyos volt, hogy tetszik neki az ajándékom. A dögcédulát fel is vette.
- Most azonnal nem tudom felhasználni? – kérdezte meg miközben a ’Tégy magadévá!’ zsetont fogta kezében. Szájára raktam mutatóujjamat, miközben ölébe ültem, és vártam a reakcióját. A zseton kiesett a kezéből, és vadul falni kezdte ajkaimat, miközben keze bejárta egész testemet. Végigtapogattam kockáin és mielőtt kigombolhattam volna az ingemet, megállított, és ölébe véve indult meg a gardrób-hoz. Előhúzott onnan egy kerekes ruhaállványt, majd levett róla néhány dolgot: szexi fehérneműszett, harisnyakötő, fűző, bilincs, fekete miniruha.

- Vedd fel ezeket – kérlelt kiskutyaszemekkel, mire bevonultam a fürdőbe és felvettem. Kimentem, Harry éppen egy zenét kapcsolt be, majd elővett egy üveg masszázsolajt. Lefutott a konyhába, majd felsietett egy üveg borral és két pohárral. Letette, majd megint lement. Addig én leültem az ágyra és vártam. Felhozott egy doboz gyümölcsöt és tejszínhabot.
- Mire kellett ez a ruha Harry? – kérdeztem meg.
- Hogy utána letéphessem rólad – mondta perverzen. Az ágy mellé húzta az asztalt, majd megkínált borral. Leült mellém és először csak iszogattunk, majd elkezdtünk gyümölcsöt enni tejszínhabbal. Lágy dallam szólt a háttérben, mikor Harry ölébe ültem és elkezdtem a csípőmmel nyolcasokat leírni. Derekamnál fogva szorított, közben pedig nyakamat csókolgatta. Beleharaptam egy eperbe, mire ő leharapta a másik felét.  Elkezdte rólam letépni a ruhát, majd kilazította a fűzőt is, amitől jóval több levegőt kaptam, mint eddig. Elvettem még egy epret, amit csodálattal néztem, mert össze volt nőve egy másikkal. Az asztalon lévő gépemet előkaptam és lefotóztam. 
- Összetartozunk, akár csak ez a két eper – mondtam meghatottan, mire Harry helyeselni kezdett, majd újra megcsókolt. Utána megettük az epret, tovább folytattuk kalandos napunkat. Előkerült a bilincs, masszázsolaj, és még a bort is megittuk…

***
Egymás mellett feküdtünk az ágyon és próbáltuk feldolgozni a most történteket. Életem legvadabb óráin voltam túl, ezért még nem sikerült megemésztenem.
- Te mindig tudsz újat mutatni – dicsértem Harry-t miközben arcát fürkésztem. Dicsőséges mosoly ült ki arcára, majd megszólalt:
- Te sem panaszkodhatsz – mondta, mire elpirultam. Egy kósza vörös tincsemet söpörte ki az arcomból, majd puszit nyomott homlokomra.
- Még egyszer boldog valentin napot szívem – becézett Harry, mire adtam egy puszit a szájára, majd felültem. – Van még egy ajándékom számodra – mondta, mire ránéztem. – Csak menj be a fürdőbe – Gyorsan adtam neki egy csókot, majd sietve mentem be és tátva maradt a szám. A kádban rózsaszirmok úszkáltak, és beszínezték a vizet. Egy tálcán pedig gyertyák voltak gyümölcsnyárssal, csokival megöntözve. Levettem a ruhámat, majd beültem a kádba és kortyolgatni kezdtem valami üdítőt. Igazából nem tudom mi volt az, de nagyon ízlett. Hátradöntöttem a fejemet és élveztem a pillanatot.
~.Louis.~

Valentin nap. Persze, én meg itt ülök egyedül az ágyamon, miközben a többiek kettesben romantikáznak Párizsban, Budapesten. Nem lehetne igazságtalanabb az élet. Hirtelen ötlettől vezérelve előkapom a telefonom, végigtekerek a telefonkönyvben, majd Jessica nevére nyomok és a fülemhez emelem a készüléket.
- Hallo! Itt Rose Williams – Egy sóhajtás kíséretében nyomom ki a telefont. Reménytelen – gondolom magamban, majd egy kibuggyanó könnycseppet próbálok dühösen letörölni. Idegesen baktatok le a lépcsőn, majd a hűtőbe nyúlok és kiveszek egy üveg whiskeyt és jól meghúzom. A fiókból előveszem Zayn tartalék cigijét, majd meggyújtok egyet és jól beleszívok. Letüdőzöm, amitől köhögni kezdek. Minél többet szívok belőle annél jobban kezdem megszokni. A fáradtságtól a földre rogyom, és miután Harry dalát a Don’t let me go-t éneklem, felhajtom az egész üveget. Kiveszek még egyet a hűtőből, és anélkül, hogy elesnék, felmegyek a lépcsőn és bedőlök az ágyamba. Magamhoz szorítom a segítséget nyújtó italt, és kényszerítem magam, hogy elaludjak. Kapja be az egész Valentin nap!

2 megjegyzés: